ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дейінгі дайындық мәселелері» тәрбиешілерге кеңес беру



«Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дейінгі дайындық мәселелері» тәрбиешілерге кеңес беру
Қазіргі уақытта мектепке дейінгі білім беру жүйесінде жұмыс жасайтын мамандардың проблемаларының бірі - 6-6,5 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі даярлау мәселесі.

Баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығы - бұл отбасында да, балабақшада да мектепке дейінгі баланың тәрбиесі мен білімінің маңызды нәтижесі. Оның мазмұны мектепке балаға қойылатын талаптар жүйесімен анықталады. Бұл талаптар мектепке және оқуға жауапкершілікпен қарау, адамның мінез-құлқын еркін басқару, ақыл-ой жұмысын орындау, білімді саналы түрде игеруді қамтамасыз ету, бірлескен іс-әрекеттермен анықталған үлкендермен және құрдастарымен қарым-қатынас орнату қажеттіліктерінен тұрады.

Есіңізде болсын, «мектепке даярлық» термині жеке білім мен дағдыларды білдірмейді, бірақ олардың даму деңгейлері әр түрлі болуы мүмкін, бірақ барлық негізгі элементтер қатысатын нақты жиынтық.

Мектепке дейінгі білім берудің қандай мәселелері бар? Бұл бірінші кезекте мотивациялық дайындық, интеллектуалдық дайындық, ерік-жігермен дайын болу, сонымен қатар қолмен үйлестіруді дамытудың жеткілікті деңгейі.

Мотивациялық дайындық - бұл балалардың білім алуға деген құштарлығы. Ата-аналардың көпшілігі балаларының мектепке барғысы келетін нәрселеріне дереу жауап береді, сондықтан олардың мотивациялық дайындығы бар. Алайда, бұл өте дұрыс емес. Біріншіден, мектепке баруға деген құлшыныс пен оқуға деген құштарлық бір-бірінен айтарлықтай ерекшеленеді. Бала мектепке барғысы келуі мүмкін, өйткені оған барлық құрдастары барады, өйткені үйде бұл гимназияға кіру өте маңызды және құрметті екенін естіді, өйткені оған жаңа әдемі портфель, қарындаш қапшық және мектепке арналған басқа сыйлықтар алатын болады. Сонымен қатар, барлық жаңа нәрсе балаларды қызықтырады және мектепте барлығы: сыныптар, мұғалімдер және жүйелі сабақтар жаңа. Алайда, бұл балалар оқудың маңыздылығын түсініп, аянбай жұмыс істеуге дайын дегенді білдірмейді. Олар балабақшаға баратын немесе үйде анасымен бірге отыратын мектепке дейінгі баладан гөрі мектеп оқушысының мәртебесі әлдеқайда маңызды және құрметті екенін түсінді. 6 жастан асқан балалар ата-аналардың қуыршақ немесе баспа машинкасын сатып алудан бас тарта алатындығын жақсы түсінеді, бірақ сіз қалам немесе ноутбук сатып ала алмайсыз, өйткені сатып алу, мысалы, Барби балаға деген мейірімді қарым-қатынаспен байланысты, ал портфолио немесе оқулық оған міндет. . Балаларға мектеп оқушысы болу нені білдіретіні, оның не себепті ересек, мектепке кіргендігі және ол жерде қандай міндеттерді орындайтындығы туралы айту маңызды. Қол жетімді мысалдарды қолдана отырып, сабақтың, бағалардың және сабақ кестесінің маңыздылығын көрсетуге болады.

Зияткерлік дайындық. Көптеген адамдар бұл мектепке психологиялық дайындықтың негізгі компоненті деп санайды және оның негізі балаларға жазу, оқу және санау дағдыларын үйрету болып табылады. Бұл сенімділік мұғалімдердің балаларды дайындауда жіберген қателіктерінің және мектепке іріктеудегі көңілсіздіктерінің себебі.

Шындығында, интеллектуалды дайындық баланың белгілі бір қалыптасқан білімі мен дағдыларының бар екендігін білдірмейді (мысалы, оқу, әрине, баланың бастапқы дағдылары болуы керек. Алайда, бастысы, баланың ерікті болуын қамтамасыз ететін жоғары психологиялық дамуы бар зейінді, есте сақтауды, ойлауды реттеу балаға «өзі үшін», яғни ішкі жазықтықта оқу, санау, мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.Қалыпты даму үшін балалар белгілі бір белгілердің (сызбалар, суреттер, әріптер немесе сандар) болатынын түсінуі керек. Сіз балаға гаражда қанша автокөлік бар екенін есептеу үшін вагондарды өздері сұрыптаудың қажеті жоқ екенін түсіндіре аласыз, бірақ оларды таяқшалармен немесе шеңберлермен белгілеп, осы таяқтарды санауға болады - машинаны алмастырғыш. Мәселе жағдайын көрсетуге және оны осы графикалық сурет негізінде шешуге көмектесетін сурет қаһарлы.

Балалардың мектеп жағдайларына қалыпты бейімделуі үшін ерікті дайындық қажет. Жігіттердің оларға бейімделу қабілеті туралы емес, тыңдау, ересек адам айтатын нәрсенің мазмұнын білу. Студент мұғалімнің тапсырмасын түсініп, қабылдай алуы керек, оны өзінің тікелей тілектері мен сезімдеріне бағындыруы керек. Бұл баланың ересек адамнан алатын нұсқауларға назар аударуын талап етеді. Сіз балаларға осындай әр түрлі (бастапқыда қарапайым) тапсырмалар бере отырып, осындай шеберлікті д / с-да дамыта аласыз. Сонымен бірге, балалардың бәрін естіп, дұрыс түсінгеніне көз жеткізу үшін ересектердің сөздерін қайталауды сұрау керек. Неғұрлым күрделі жағдайларда сіз баланы оны не үшін жасайтындығын, тапсырманы әртүрлі жолмен аяқтауға болатындығын түсіндіруге шақыра аласыз. Егер бірнеше тапсырма қатарынан берілсе (немесе егер бала қиын тапсырманы орындауды қиын деп тапса, сіз диаграммаға жүгінуге болады - сызбаға, яғни сурет салуға).

Біз баланы оқуға, жазуға, санауға, іздеуге үйретуге тырысамыз

Жаңартылған күні: 20.06.2020 18:41
Құрылған күні: 20.06.2020 18:41

Текст