ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кері байланыс – өзгерістер тынысы

МКҚК №1 «Қарлығаш» «Сәбилер балабақшасы» дамыту бағдарламасы

2018-2023ж/ж

Ақмола облысы, Атбасар қаласы

 

  1. БМ туралы ақпараттық анықтама

Мектепке дейінгі ұйымның атауы: "№1 "Қарлығаш" сәбилер-балабақшасы " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны .

Құрылтайшы Атбасар қ. әкімдігі

Құрылған жылы: 1981

Меншік нысаны: коммуналдық

 Заңды мекен-жайы Атбасар қ. Логовая көшесі 10

Телефон:(871643) 24006

E-mail   karligash-sad1@mail.ru

Оқыту тілі: аралас: қазақ, орыс

Жобалық қуаты: 170 бала

Жарғының нөмірі және бекітілген күні: №492-1902-04-МК от 06.05.2014ж.

Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу)туралы куәліктің нөмірі мен күні,  № 030400211537 от12 қазан 2004 ж. БИН 041040000178

Білім беру мекемесінің өзін-өзі басқару нысандары:

- Еңбек ұжымының жиналысы;

- Педагогикалық кеңес;

- Ата-аналар комитеті.

Мектепке дейінгі ұйымның материалдық - техникалық базасының сипаттамасы .

 Ғимараттар саны-1, жағдайы қанағаттанарлық, күрделі жөндеуді қажет етеді, салынған жылы – 1981ж

. Мектепке дейінгі ұйымның материалдық - техникалық базасының сипаттамасы . Ғимараттар саны-1, жағдайы қанағаттанарлық, күрделі жөндеуді қажет етеді, салынған жылы – 1981ж.

Қабаттылық-2

 Жалпы ауданы-1575 ш. м.

 Жылыту-орталықтандырылған

Сумен жабдықтау-орталықтандырылған

Балабақшаның жылдық қоры-40603 теңге.

 Материалдық-техникалық базаны нығайту: Атбасар қаласының бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады

1.2. Мекеменің жұмыс шарттары

1.Жұмыс уақыты сағат 10.30:8:00-ден 18: 30-ға дейін.

 2.Қазіргі уақытта балабақшада жалпы дамыту бағытындағы 7 жас тобы жұмыс істейді: 1 топ 2 жастан 3 жасқа дейін, 2 топ 3 жастан 4 жасқа дейін, екі топ 5 жастан 6 жасқа дейін 3.Жоспарлы контингент 170 бала.

4. Балаларды қабылдау Атбасар ауданы ББ берген жолдаманың негізінде жүзеге асырылады.

                                  

 

1.3. Топтардың толымдылығы

 Тәрбиеленушілердің жалпы саны – 185 адам; 2-3 жастан бастап 2 топ-52 адам, екінші кіші жастағы 2 топ – 57 бала; 1 топ – орта жастағы-28 адам және 5 жастан 6 жасқа дейінгі мектепке дейінгі ересек жастағы 1 топ-28 адам, 1 санаториялық ТОП-20 адам

1.4.  "№1 "Қарлығаш" бөбекжай-балабақшасы " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны:

- ҚБ жарғысы (06.05.2014 ж. №492-1902-04-МК)

 - Өзін-өзі басқару органдарының нормативтік актілерімен,

- Мекеме мен ата-аналар арасындағы келісім-шарттар,

 - Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметті жүзеге асырудың басталғаны туралы хабарлама- медициналық лицензияның№ 00443вс 14.10.2009 ж.

1.5.   БМ негізгі функциялары мыналарға бағытталған:

- балалардың дене және психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;

 - баланың дене, интеллектуалдық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ету;

 - әр баланың эмоционалдық әл-ауқатына қамқорлық жасау;

 - баланың толық дамуын қамтамасыз ету үшін отбасымен өзара әрекеттесу.

Әкімшілік-басқару қызметкерлері:

 - МКҚК меңгерушісі-екінші біліктілік санаты, жоғары білім;

- әдіскер

-I біліктілік санаты, жоғары білім;

 - әдіскер-жоғары біліктілік санаты, жоғары білім.

МКҚК № 1 б/б қызметкерлерінің штаты толық жинақталған. Педагогикалық ұжым біліктілікті арттыру курстары, жоғары оқу орындарында оқу, семинарларға, практикумдарға, тренингтерге, ашық іс-шараларға қатысу, өздігінен білім алу арқылы өзінің кәсіби шеберлігін жүйелі түрде арттырып отырады.

Барлығы: 19 педагог

 Жоғары санат: 0 адам

 Бірінші санат 8 адам

 Екінші санат: 4 адам

Санаты жоқ: 7 адам

МКҚК № 1 с/б ұжымы жұмысқа шығармашылық көзқараспен, өз тәжірибесімен бөлісе білумен, үлкен жауапкершілікпен және жұмысқа қабілеттілікпен сипатталады.

БМ үй-жайларында мекеменің тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті барлық қажетті жабдықтар бар. Топтық бөлмелер, залдар, алаңдар бағдарлама талаптарына сәйкес жабдықталған, балабақшаның барлық бөлмелерінде жиһаз бар, бірақ ауыстыруды қажет етеді, ыдыс-аяқ, жұмсақ жабдықтар ауыстыруды қажет етеді. Педагогикалық процесті ұйымдастыруға қажетті ойын материалдары, әдістемелік материалдар жеткіліксіз.

Атбасар ауданының білім бөлімінің жанындағы "№1 "Қарлығаш" сәбилер- балабақшасы" МКҚК материалдық – техникалық жабдықталуы туралы мәліметтер

БМ ғимаратының алаңы туралы мәліметтер

Ғимараттың (үй-жайлардың) техникалық жай-күйі туралы мәліметтер, іске қосылған күн

Ойын бөлмелері туралы ақпарат

  • Жатын үй-жайлар туралы мәліметтер

·


 

 

  • Спорт залы туралы мәліметтер

·


 

 

  • Музыкалық зал туралы мәліметтер

·


 

 

Ескертпе

 

Жалпы алаңы м2

из них под учебный процесс

1

2

3

4

 

5

6

7

8

 

1575м.кв

362,6 м.кв

 Типтік ғимарат п күрделі жөндеу0 Жиһазбен және жабдықпен толық жарақтандыруды және т. б талап етеді.. Пайдалануға берілген күні-1982 жыл

Бар лық топтары үшінбар

Ауданы: 345. 8м2 Саны: 8 Бір бөлмедегі төсек-орын саны: 30 Температура режимі: 22-24

спорт залы жоқ, сабақтар бейімделген үй-жайларда жүргізіледі

Алаңы : 73,6 м2

 

8 санитарлық торап, 1 кір жуатын орын,меңгерушінің кабинеті, бухгалтердің кабинеті, медициналық кабинет,изолятор,әдістемелік кабинет, асүй блогы,жұмысшыларға арналған қосалқы үй-жай, фойе, екі сатылы марш бар

 

Білім беру ұйымын дамытудың ұсынылып отырған бағдарламасы

педагогикалық ұжымның шығармашылық қызметінің нәтижесі болып табылады. Бағдарламаны іске асыру әкімшілік қызметінің басқарушылық мақсаттылығын және қызметкерлер тарапынан шығармашылық бастамаларды үйлестіретін заманауи бағдарламалық-жобалық әдіске негізделген.

Бағдарлама үш негізгі функцияны жүзеге асырады: балабақшаның даму стратегиясын айқындайды; жұмыстың басым бағыттарын айқындайды; барлық қызметті түпкілікті нәтижеге бағдарлайды.

Өзектілігі

Білім беру ұйымын дамыту бағдарламасын әзірлеу қажеттілігі 2016-2021 жылдарға арналған алдыңғы бағдарламаның қойылған міндеттерін табысты іске асырумен, сондай-ақ білім беру мекемесінің қызметін айқындайтын жаңа нормативтік-құқықтық құжаттарды енгізумен байланысты білім беру жүйесін жаңғыртумен негізделген. Бағдарлама олардың өзгеру перспективалары туралы болжамды ескере отырып, қолда бар шарттарды талдау және ресурстық қамтамасыз ету негізінде жасалды. Балабақшаны дамытудың жаңа бағдарламасын (бұдан әрі-ДС) әзірлеудің өзектілігі елдің мемлекеттік-саяси құрылымы мен әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерге де байланысты. Білім беру үдерісі сапасының өзекті ағымдағы жағдайы Педагог қызметкерлердің біліктілігі педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келеді, педагог кадрлармен жасақталуы (орташа тізімдік құрамда – 19 педагог) 100% - ды құрады.

  • Білім беру ұйымының (бұдан әрі-ББ) үй-жайы СанПин ҚБ жұмыс қағидалары мен нормативтерін орнатуға қойылатын мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық талаптарға, өрт қауіпсіздігі нормалары мен қағидаларына сәйкес келеді. ДК-де ас блогы, кір жуатын бөлме, музыкалық зал, Әдістемелік кабинет, педагог-психолог кабинеті бар, 7 топтық бөлме жабдықталған. Балабақшаның пәндік-дамытушылық ортасы балалар іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыру үшін барлық жағдайды қамтамасыз етеді. Топтағы пәндік дамыту ортасы ДС негізгі жалпы білім беру бағдарламасының іске асырылуын қамтамасыз етеді, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін білім беру салаларының жиынтығын қамтиды
    Мектепке дейінгі білім беру ұйымы отандық педагогикалық жүйені жүзеге асырады, білім беру саясатын заңнамалық және нормативтік актілерге сәйкес жүргізеді. Білім беру қызметі Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарымен реттеледі: "Алматы кітап","Шикула" кіші және үлкен мектеп жасына дейінгі (3 жастан 6 жасқа дейін) балаларды тәрбиелеу және оқыту бағдарламасы, "Өзін-өзі тану"оқу бағдарламасы. Мектепке дейінгі мекеменің мұғалімдері ата-аналарды бірыңғай білім беру кеңістігіне тарта отырып, оқушылардың отбасыларымен жұмыс істеуге көп көңіл бөледі.

Біз ата-аналарды ДК жұмысы туралы ақпараттандырудың толықтығын қамтамасыз етеміз. Ақпараттық стендтер безендірілді, онда іске асырылатын бағдарламалар туралы, балабақшаның міндеттері туралы, балабақшадағы балалармен жұмыс жасаудың нысандары мен әдістері, балабақша ережелері және т. б. туралы ақпарат ұсынылған. Karligash-sad1@mail.ru

Педагогикалық кеңес білім беру ұйымын алқалық басқару нысаны болып табылады. Инновациялық процестерді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету әзірленді: ДС дамыту бағдарламасы, ОҚУ жұмыс жоспарының вариативтік компонентін іске асыру жөніндегі бағдарлама, жылдық жоспар.

Білім беру үдерісін ақпараттандыру: балабақша Интернет-ресурсының (сайтының) жұмысын ұйымдастыру, жобалық-зерттеу қызметінің өнімдерін таныстыру үшін медиа білім беру құралдарының әлеуетін пайдалану. Мекеменің қаржылық дербестігіне көшу жүзеге асырылды.

Проблемалық қорытынды: ДС қызметінің қазіргі жай-күйіне жүргізілген талдау ұжымның одан әрі дамуы үшін нақты жағдайлар мен әлеуетті мүмкіндіктері қалыптасқанын көрсетті.

Даму бағдарламасының мақсаты, міндеттері, кезеңдер.

і Даму бағдарламасы өткен кезеңдегі ДС жұмысын талдау негізінде білім беру ұйымын дамытудың перспективалық бағыттарын анықтауға арналған. Онда өзгерістер үрдістері көрсетілген, білім беру мазмұнын жаңартудың және тәрбиелеуді ұйымдастырудың басты бағыттары, инновациялық үдерістер негізінде мектепке дейінгі ұйымды басқару сипатталған.

Бағдарламаның мақсаты: сапа, инновациялылық, қолжетімділік және экономикалық мақсаттылық сияқты өлшемдер бойынша ДУ қызметінің тиімділігін арттыру негізінде инновациялық экономиканың әлеуметтік қажеттіліктеріне барабар білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету.

Бағдарламаның Міндеттері: 1.Денсаулық сақтау технологияларын қолдану негізінде балалардың физикалық және психикалық денсаулығын қорғауды және нығайтуды қамтамасыз ету. 2.Баланың әртүрлі қызмет түрлерінде өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін ДС дамушы білім беру ортасын жаңарту арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен білім берудің жаңа технологияларын енгізу 3.Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беруді іске асыру үшін жағдайлар жасау мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандарты; 4.Балабақшамен өзара әрекеттесу мәселелері бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру негізінде балабақшаны басқару жүйесін дамыту. 5.ДС тиімділігін арттыру үшін материалдық-техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді жетілдіру. Білім беру процесіне қатысушылардың барлық мүдделері мен мүмкіндіктерін есепке алу мақсатында тәрбие мен білім берудің бірыңғай тәсілдері шеңберінде қосымша білім беру қызметтерінің жүйесін дамыту

Бағдарламаны іске асыру мерзімі мен кезеңдері

I кезең-2018ж.Ұйымдастыру-жұмылдыру: қолда бар ресурстарды диагностикалау, Бағдарламаны іске асыру үшін жағдайларды іздеу және орындауды бастау.

 II кезең-2019-2021 жж.сараптамалық — іздестіру: жаңалықтар мен өзгерістерді апробациялау-оларды балабақшаның ағымдағы жұмысына енгізу.

 III кезең-2022-2023 жж.: қорытындылау және қызмет нәтижелерін Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары бойынша мақсаттар мен міндеттермен байланыстыру. Жұмыс тәжірибесін жинақтау.

Қиындықтар мен шешілмеген проблемалар: қазіргі өмірдің қолайсыз факторларынан туындаған балалардың денсаулық деңгейінің төмендеуі байқалады. Білім беру бағдарламасының негізгі бағыттары бойынша балалардың даму динамикасын талдау алдыңғы жылдардағы физикалық, сөйлеу және әлеуметтік даму көрсеткіштерінің біршама төмендегенін көрсетеді.

Мұғалімдер жаңа білім беру және сауықтыру технологияларын қолдануда қиындықтарға тап болады. Ата-аналарды білім беру процесіне тең және тең жауапты серіктестер ретінде қосу қиындықтары. Дидактикалық және әдістемелік материалдармен жеткіліксіз жабдықтау. Әлсіз материалдық-техникалық база.

Күтілетін соңғы нәтижелер: Педагогтар: олар кәсіби құзіреттіліктің жоғары деңгейіне ие, оқушылардың жеке басын психологиялық - педагогикалық бақылау нәтижелері негізінде білім беру процесін құрады, инновациялық білім беру технологияларын, ең алдымен денсаулық сақтау, ақпараттық-коммуникациялық білім беру технологияларын меңгерген.

Тәрбиеленушілер:

 - Баланың жеке қасиеттері қалыптасты: физикалық дамыған, негізгі мәдени-гигиеналық дағдыларды меңгерген; қызығушылық танытатын, белсенді; эмоционалды жауап беретін; ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу тәсілдерін меңгерген; өзінің мінез-құлқын басқара алатын; өзі, отбасы, қоғам, мемлекет, әлем және табиғат туралы алғашқы түсініктерге ие.

Ата-аналар (заңды өкілдер):

 - тәрбие мен оқыту процесі үшін жауапкершілікті педагогтармен және тәрбиешілермен бөліседі.

 - білім беру процесінің басқа қатысушыларымен тығыз шығармашылық, жемісті ынтымақтастық аясында.

 - олар денсаулықты жеке және әлеуметтік құндылық ретінде түсінеді және қабылдайды, балаларының денсаулығын сақтау және нығайту бойынша іс-шаралар ұйымдастырады, салауатты өмір салты дағдыларын дамытады.

Білім беру ұйымдары үшін:

 Балалардың білім алу құқықтарын іске асыру үшін жағдайлар жасау жөніндегі жұмысты жалғастыру. Тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктерін жүзеге асыру үшін жағдай жасау. Сабақтастық жүйесін қалыптастыру. Тәрбиеленушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін дамыту. Қосымша білім беру жүйесінің қолжетімділігі. Баланың мектепте сәтті оқуына ықпал ететін қалыптасқан негізгі құзыреттердің сапасы.                     

 

Бағдарламаны іске асыру механизмі мен кезеңдері

Жобаның с-шаралары

орындау кезеңдері мен мерзімдері

Жоспарланған нәтиже

1

Іс-шараларды ұйымдастыру, бағытталған біліктілікті арттыру саласындағы педагогтардың қамтамасыз ету психологиялық- педагогикалық шарттары ЖБМББС іске асыру Дамыту ұйымы заттық — кеңістіктік ортаның МЖБС ДВО

 

 

 

2018-2023ж/ж

Өткізу жоспары, кеңес беру материалдары, сабақ

2

Дамыту ұйымы заттық — кеңістіктік ортаның МЖБС ДВО 

 

 

 

 

2018-2023ж/ж

білім беру потенциал кеңістік ұйымдастыру Максималды жүзеге асыру, заттық- кеңістік орта құру

3

  • педагогикалық қызметкерлердің

·біліктілігін арттыруды ұйымдастыру


 

 

 

2018-2023 ж/ж

педагогтардың біліктілік санатын көтеру пайыздық қатынасын  ұлғайту

 4

материалдық-техникалық сәйкестікті іске асыру шарттары қамтамасыз ету

Бағдарламалар талаптарына МЖБС ДВО

 -санитарлық- эпидемиологиялық ережелері мен нормаларына;

- ережелерге сәйкестігі өрт қауіпсіздігі;

 - үй-жайлардың жабдықталуы заттық- кеңістіктік орта;

 - материалдық-техникалық бағдарламаны қамтамасыз ету. оқу-әдістемелік, компьютерлік, спорттық, ойын жабдық сатып алу ұйымдастыру

 

 

тұрақты

Бағдарламаны іске асыру материалдық- техникалық қамтамасыз ету нәтижелері мониторингі

 

 

ақпараттық қамтамасыз ету ұйымдастыру:

 - ақпаратты орналастыру стендтерде және ДС сайтында;

 - жария есептілік

 

 

тұрақты

Қоғамдық есеп.

Ақпараттық материалдар

 5

мектепке дейінгі білім беру бағдарын игеру дәрежесінің сәйкестігін анықтау мақсатында педагогикалық мониторинг әзірлеу

 

2023жыл

Педагогикалық мониторинг

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер және бағдарламаны іске асыру нәтижелілігінің критерийлері:

- Қоғам, Денсаулық, жеке гигиена, дене шынықтыру және спорт, қауіпсіздік ережелері туралы идеяларды тереңдету, мектеп жасына дейінгі балалардың көкжиегін кеңейту.

-Ата-аналарды тәрбие-білім беру процесіне қатысуға тарту арқылы, мектеп жасына дейінгі балалардың салауатты өмір салты мен әлеуметтік дамуына қажеттілікті қалыптастыруға бағытталған педагогтар мен отбасылардың өзара іс-қимыл жүйесін құру арқылы тәрбиеленушілердің отбасыларымен ынтымақтастықты нығайту.

- Мектеп жасына дейінгі балалардың қоғам, денсаулық, адамдардың салауатты өмір салты туралы түсініктерін зерделеу үшін критерийлерді әзірлеу.

- Білім беру үдерісін жүзеге асыру жағдайларына қойылатын заманауи талаптарға сәйкес педагогикалық құрамның біліктілігін арттыру;

 - Балабақша жұмысына педагогтардың инновациялық тәжірибесін насихаттау және енгізу.

 - Балабақшаның мемлекеттік мектепке дейінгі білім беру мекемесі жүзеге асыратын білім беру және тәрбие жұмысының сапасына халықтың қанағаттануын арттыру.

 - Балалар аурушаңдығының % төмендеуі.

- Аудандық, облыстық, республикалық, конкурстарда, фестивальдарда, көрмелерде жүлделі орындар.

- Тәжірибе алмасу бойынша ауданның әдістемелік жұмысына қатысу.

- Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру.

- Жаңа бағдарламалар мен технологияларды табысты іске асыру. - Сауықтыру және тәрбие-білім беруді оңтайландыру; тәрбиеленушілермен жұмыс.

 

 

 

 

№ 1«Қарлығаш» балабақшасы

Меңгерушісі:                                                                   С.К Башенова

 

 

 

 

 

 

Методист:                                                                          Р.И. Мухамеджанова

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдебиеттер тізімі

Қазақстан Республикасының 27.07.2007 жылғы "білім туралы" Заңы "Қазақстан-2030" ұзақ мерзімді стратегиясы.

 Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 30 тамыздағы 1995 жылғы 30.08 Конституциясы", 2007 жылғы 21 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізілді.

ҚР Президентінің 2010 жылғы 07.12. №1118 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы

"Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы

"Балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 17 наурыздағы № 217 бұйрығы ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 7 сәуірдегі № 172 бұйрығы "мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 заң

"Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" заңы 1997 жылғы 11 шілдедегі № 151-I "Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы № 499 қаулысы.

 

Жаңартылған күні: 16.10.2022 15:26
Құрылған күні: 27.10.2022 19:43

Текст