ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Топта эмоционалды қолдау атмосферасын құру.

Топта эмоционалды қолдау атмосферасын құру

(тәрбиешілерге арналған кеңес)

 Баланың бойында оң көзқарасты, балабақшаға баруға құштарлықты қалыптастыру қажет. Бұл ең алдымен топта жылылық, жайлылық, мейірімділік атмосферасын құрудағы тәрбиешілердің қабілеті мен күш-жігеріне байланысты. Егер бала алғашқы күндерден бастап бұл жылуды сезінсе, оның уайымдары мен қорқыныштары жойылады, бейімделу әлдеқайда жеңіл болады.

Кез келген дерлік нәресте алдымен топ бөлмесі мен жатын бөлмесінің көлемінен ыңғайсыздықты сезінеді - олар тым үлкен, үйдегідей емес. Баланың балабақшаға келуін жағымды ету үшін топты «үйлестіру» керек. Олар бөлмені көрнекі түрде азайтады, оны терезелердегі әдемі перделермен, қабырғаның жоғарғы жиегіндегі шекарамен ыңғайлы етеді.

Жиһазды балалар өздерін жайлы сезінетін шағын «бөлмелерді» құрайтын етіп орналастырған дұрыс. Топта бала жалғыз қалуға, ойнауға немесе демалуға болатын шағын «үй» болса жақсы. Сіз мұндай «үйді» жасай аласыз, мысалы, бесіктен, оны әдемі матамен жауып, одан төменгі тақтаны алып тастаңыз.

«Үйдің» жанында тірі бұрышты орналастырған жөн. Өсімдіктер мен жалпы жасыл адамның эмоционалдық жағдайына жақсы әсер етеді.

Топта 2-3 жастағы балалардың қозғалыстағы қажеттіліктерін қанағаттандыратын спорт бұрышы да қажет. Бұрыш баланың онда жаттығуға деген ұмтылысы болатындай етіп жасалуы керек.

Кішкентай балалар өздерінің сезімдері мен эмоцияларын анық жеткізу үшін әлі жеткілікті сөйлемейді. Ал кейбіреулер, әсіресе басында, мұны істеуден қорқады немесе ұялады. Көрсетілмеген эмоциялар (әсіресе теріс) жинақталады және соңында көз жасына айналады, олар сырттан түсініксіз болып көрінеді - бұл үшін сыртқы себептер жоқ.

Психологтар мен физиологтар бала үшін өнер тек көркемдік және эстетикалық әрекет емес, оның сезімін қағаз бетіне түсіру мүмкіндігі екенін анықтады. Балалардың қарындаштар мен қағазға еркін қол жеткізе алатын өнер бұрышы бұл мәселені кез-келген уақытта, нәресте өз ойын білдіруге мұқтаж болған кезде шешуге көмектеседі. Балалар қабырғаға бекітілген қағаз парағында қалың сызықтар қалдыратын фломастерлермен сурет салуға ерекше қуанады. Зейінді тәрбиеші үшін сурет үшін таңдалған түс баланың қазіргі кездегі жан дүниесінің қандай күйде екенін түсінуге көмектеседі – қайғылы және мазасыз, немесе керісінше, жеңіл және қуанышты.

Құммен және сумен ойнау балаларға тыныштандыратын әсер етеді. Мұндай ойындардың үлкен даму мүмкіндіктері бар, бірақ бейімделу кезеңінде ең бастысы - олардың тыныштандыратын және босаңсытатын әсері. Жазда бұл ойындарды ашық ауада ұйымдастыру оңай. Күзде және қыста үй ішінде құм мен судың бұрышы болған жөн. Топта балалардың бойына сәйкес стендтерге орнатылған екі үлкен паллет (бірінде құм, екіншісінде) бар. Әртүрлі және қызықты ойындар үшін әртүрлі конфигурациялар мен көлемдегі сынбайтын ыдыстар, қасықтар, електер, шұңқырлар, қалыптар, резеңке түтіктер қолданылады. Балалар резеңке қуыршақтарды суға шомылдырады, резеңке ойыншықтарды сумен толтырып, оны ағынмен итеріп жібереді, су арқылы қайықтарды түсіреді және т.б.

Бақылаулар көрсеткендей, балалар жаңа жағдайларға үйренген сайын олардың тәбеті алдымен қалпына келеді, ал ұйқыны қалыпқа келтіру қиынырақ (2 аптадан 2-3 айға дейін). Ұйқыдағы проблемалар тек ішкі күйзелістерден ғана емес, сонымен қатар үйден басқа қоршаған ортадан да туындайды. Бала үлкен бөлмеде өзін жайсыз сезінеді, басқа балалардың у-шуы оның назарын аударады. Релаксация мен ұйқының алдын алады.

Бейімделу кезеңінде бала бақшасында белгіленген ережелерге қайшы келсе де, баланың әдеттегі тәрбие әдістерін бір мезгілде сақтау қажет. Ұйықтар алдында нәресте үйреніп қалған болса, оны шайқауға, оған ойыншық беруге, оның жанына отыруға, ертегі айтуға және т.б. Ешбір жағдайда жаңа жағдайға теріс көзқарасты ұзақ уақыт бойы тудырмау және бекітпеу үшін күштеп тамақтандыруға немесе төсекке жатқызуға болмайды.

Ересектермен эмоционалды қарым-қатынасқа бейімделу кезеңінде балалардың өте өткір қажеттілігін қанағаттандыру үшін барлық мүмкіндіктер қажет. Балаға деген сүйіспеншілікпен қарау, нәрестенің оның қолында мерзімді болуы оған қауіпсіздік сезімін береді, оның тезірек бейімделуіне көмектеседі.

Кішкентай балалар анасына өте жақын. Бала анасының үнемі қасында болғанын қалайды. Сондықтан топта топтағы барлық балалар мен олардың ата-аналарының фотосуреттері бар «отбасылық» альбом болғаны өте жақсы. Бұл жағдайда нәресте кез келген уақытта жақындарын көре алады және енді соншалықты қайғылы болмайды.

Педагог-психолог Мұхамеджанова Р.И.

Жаңартылған күні: 09.08.2020 23:33
Құрылған күні: 20.01.2022 11:55

Текст