https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Білім беру саласы: Таңым,
қатынас, шығармашылық.
Бөлімі:
Қоршаған ортаны тану, сурет салу.
Тақырыбы: Өзім
туралы бәрін білгім келеді.
Мақсаты: Балалардың
өз-өзі және дене мүшелері туралы білімдерін кеңейту. Дене, сезім мүшелелерінің
қызметтерімен таныстыру: бас, көз, құлақ, ауыз, қол, аяқ. Назарларын, естерін,
сұрақтарға жауап беруін, сөйлеу тілдерін дамыту. Жылы қарым – қатынас, достық,
қызығушылық тәрбиелеу.
Материалдар:
Слайд “Менің көнілім”, үрленбеген шарлар: ұнмен, күрішпен, бұршақпен, айна,стақандар
сумен және иіссу сумен,доп, жарты альбом парағы бейнеленген дөңгелектермен,жай
қарындаштар.
Сөздік
жұмыс: дене мүшелер.
Билингвальдік
компонент: қыз-девочка, ұл бала-мальчик, дене мүшелері-части тела, сезім
мүшелері-органы чувств.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті. Сәлеметсіздер ме, қонақтар! -Балалар,қазір біз өз өзімізді және бір бірімізді бағалаймыз.
- Сара, сенің жанында кім тұр? - Санжар ұл бала ма, қыз ба? - Ол қандай? - Сабина, сенің жанында кім тұр? - Жасмина ұл бала ма, қыз ба? -Ол қандай? -Жақсы, балалар, енді орындарына отырыңдар,сабақты жалғастырайық. |
Балалар шеңбер құрып қонақтармен сәлемдеседі. Мен ақылдымын, Мен мейірімдімін, Ешкімді ренжітпеймін, Бәрін жақсы көремін. (құшақтасады). -Санжар тұр. -Ол ұл бала. -Ол жақсы бала. -Жасмина.
-Ол қыз бала. -Жасмина әдемі қыз. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Мәселелі сұрақ:Балалар,адам денесі қандай дене мүшелерінен құрастырылған? Ойын- жаттығу: “Айнада мен кімді көріп тұрмын?” - Айнаға қарап, кімді көріп тұрғанын айтындар, қандай дене мүшелер сендерде бар екенін айтып беріндер. Балаларға анықтаймын: Неше түрлі балалар болса да, дене мүшелері бәрінде бірдей. Билингвальдік компонент: қыз-девочка, ұл бала-мальчик, дене мүшелері-части тела. Ойын- жаттығу: “Не неге керек?” - Басты алға еңкею, артқа, оңға, солға. Қандай дене мүше көмегімен сендердің бастарын қимылданады? - Қазір мен сендерге допты лақтырамын, сендер оны ұстап алуға тырысасындар. - Сендер допты ұстай үшін не істедіндер? - Қол сендерге неге керек? - Қолдарынды алға шығарындар, бүгіндер. - Қолдарына парақ алындар. - Парақты қолда ұстау үшін не керек?(саусақтар) - Адамға аяқ не үшін керек? Қалай бір сөзбен бас, қол, аяқты айту керек екенін анықтаймыз.
Сөздік жұмыс: дене мүшелер.
Сергіту сәті: “Жұпты тап” Маңдай маңдайға Иіқ иіққа Арқа арқаға Тізе тізеге Өкше өкшеге. Екі көзбен қараймыз Екі құлақпен тыңдаймыз Алақанбен шапалақтаймыз Аяқтармен жүреміз Орындарымызға отырамыз.
Көз, мұрын, құлақ- сезім мүшелері екенін түсіндіремін. 1 Эксперимент: - Көз жұмамыз. Не көресіндер? Көз ашамыз, не үстелдерінде жатыр? -Оны қалай білдіңдер ? Маңызы: көз бізге көру үшін қажет.
2 эксперимент – Енді құлақтарынды қолдарымен жабыңдар. Мен сендерге тақпақ оқып беремін. Не естідіңдер? Неге естіген жоқсындар? 3 эксперимент – Менде екі стакан, бір стаканда жай су, екінші стаканда иіссу қосқан су. Иіскейміз – аңықтаймыз. Ойын: “Жұпты тауып ал”. Баларға үрленбеген шарлар ұнмен, күрішпен, бұршақпен таратылады. Үстелде жұптары жатады, өз жұптарын тауып алу.
Ойын-жаттығу: “Менің көңілім”. Балаларға қуанып жатқан, ашуланған,ренжіген адамдардың бейнесін слайдта көрсету. Сол сезімдерді мимика бойынша көрсетуге ұсынамын.
-Енді қандай көңілдер сендерге ұнайды сол көңілді параққа қарындашпен салындар. |
Балалар суретке қарап дене мүшелелерді атайды.
Айнаның жанына шақырылған бала өзін атап дене мүшелелерін атайды.
Балалар қазақша және орысша сөздерді атайды.
-Мойын көмегімен.
Қолдарын алға созып, допты ұстап алуға тырысады. -Қолды алға создық.
Балалардың жауаптары.
-Жүру үшін.
Балалар дене мүшелер сөзді қайталайды.
Балалар сергіту сәтін Мәтін бойынша қимылмен көрсетеді.
Балалар тыңдайды.
Әр әдістерді эксперимент бойынша педагогқа қарап орындайды. -Көрдік.
Балалар құлақтарын қолдарымен жабады. -Ештеңе естіген жоқпыз. -Құлақты жаптық. Балалар суларды иіскеп жауап береді.
Балалар екінші шарларды түстері және ішінде бар азық-түлік бойынша табады.
Балалар слайдтарды қарап, мимика бойынша сол сезімдерді көрсетеді.
Балалар сурет салады. |
Рефлексивті – түзетушілік |
-Балалар,сендер бүгін қандай білімдер сабақтан алдыңдар? -Дене мүшелерін атаңдаршы. -Сезім мүшелерін атаңдаршы. |
Балалар сұрақтарға жауап беріп қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: дене мүшелері,сезім
мүшелері туралы түсініктер.
Нені игереді: дене
мүшелері жасайтын әсірлері.
Нені біледі:.сұрақтарға
жауап береді,әңгімеге қатысады.