Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

“Өзім туралы бәрін білгім келеді”.

17.11.2017

Білім беру саласы: Таңым,

қатынас, шығармашылық.

Бөлімі: 

Қоршаған ортаны тану, сурет салу.

Тақырыбы: Өзім

туралы  бәрін білгім келеді.

Мақсаты: Балалардың

өз-өзі  және дене мүшелері туралы  білімдерін кеңейту. Дене, сезім мүшелелерінің

қызметтерімен таныстыру: бас, көз, құлақ, ауыз, қол, аяқ. Назарларын, естерін,

сұрақтарға жауап беруін, сөйлеу тілдерін дамыту. Жылы қарым – қатынас, достық,

қызығушылық тәрбиелеу.

Материалдар:

Слайд “Менің көнілім”, үрленбеген шарлар: ұнмен, күрішпен, бұршақпен, айна,стақандар

сумен және иіссу сумен,доп, жарты альбом парағы бейнеленген дөңгелектермен,жай

қарындаштар.

Сөздік

жұмыс: дене мүшелер.

Билингвальдік

компонент: қыз-девочка, ұл бала-мальчик, дене мүшелері-части тела, сезім

мүшелері-органы чувств.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып

Құтты қонақ келіпті

Төрімізге еніпті.

Сәлеметсіздер ме,

қонақтар!

-Балалар,қазір біз өз

өзімізді  және  бір бірімізді бағалаймыз.

 

-        

Сара, сенің жанында кім тұр?

-        

Санжар ұл бала ма, қыз ба?

-        

Ол қандай?

-        

Сабина, сенің жанында кім тұр?

-        

Жасмина ұл бала ма, қыз ба?

      -Ол қандай?

-Жақсы, балалар, енді

орындарына отырыңдар,сабақты жалғастырайық.

Балалар шеңбер құрып қонақтармен сәлемдеседі.

Мен ақылдымын,

Мен мейірімдімін,

Ешкімді ренжітпеймін,

Бәрін жақсы көремін.

(құшақтасады).

-Санжар тұр.

-Ол ұл бала.

-Ол жақсы бала.

-Жасмина.

 

-Ол қыз бала.

-Жасмина әдемі қыз.

Ұйымдастыру-іздестіру

Мәселелі

сұрақ:Балалар,адам денесі қандай  дене

мүшелерінен құрастырылған?

Ойын-

жаттығу: “Айнада мен кімді көріп тұрмын?”

-

Айнаға қарап, кімді көріп тұрғанын айтындар, қандай дене мүшелер сендерде  бар екенін айтып беріндер.

Балаларға

анықтаймын: Неше түрлі балалар болса да, дене мүшелері бәрінде бірдей.

Билингвальдік

компонент: қыз-девочка, ұл бала-мальчик, дене мүшелері-части тела.

Ойын- жаттығу: “Не неге керек?”

- Басты алға еңкею, артқа, оңға, солға. Қандай дене

мүше көмегімен сендердің бастарын қимылданады?

- Қазір мен сендерге допты лақтырамын, сендер оны

ұстап алуға тырысасындар.

- Сендер допты ұстай үшін не істедіндер?

- Қол сендерге неге керек?

- Қолдарынды 

алға шығарындар, бүгіндер.

- Қолдарына парақ алындар.

- Парақты қолда ұстау үшін не керек?(саусақтар)

- Адамға аяқ не үшін керек?

Қалай бір сөзбен бас, қол, аяқты айту керек екенін анықтаймыз.

 

Сөздік жұмыс: дене мүшелер.

 

Сергіту сәті: “Жұпты тап”

 Маңдай

маңдайға

 Иіқ  иіққа

 Арқа  арқаға

 Тізе  тізеге

 Өкше өкшеге.

Екі көзбен қараймыз

Екі құлақпен тыңдаймыз

Алақанбен шапалақтаймыз

Аяқтармен жүреміз

Орындарымызға отырамыз.

 

Көз, мұрын, құлақ- сезім мүшелері екенін

түсіндіремін.

1 Эксперимент:

- Көз жұмамыз. Не көресіндер?

Көз ашамыз, не үстелдерінде жатыр?

-Оны қалай білдіңдер ?

Маңызы: көз бізге көру үшін қажет.

 

2 эксперимент – Енді құлақтарынды қолдарымен

жабыңдар. Мен сендерге тақпақ оқып беремін. Не естідіңдер? Неге естіген

жоқсындар?

3 эксперимент – Менде екі стакан, бір стаканда жай

су, екінші стаканда иіссу қосқан су. Иіскейміз – аңықтаймыз.

Ойын: “Жұпты тауып ал”.

Баларға үрленбеген шарлар  ұнмен, күрішпен, бұршақпен таратылады.

Үстелде жұптары жатады, өз жұптарын тауып алу.

 

Ойын-жаттығу: “Менің көңілім”.

Балаларға қуанып жатқан, ашуланған,ренжіген

адамдардың бейнесін слайдта көрсету.

Сол сезімдерді мимика бойынша көрсетуге ұсынамын.

 

-Енді қандай көңілдер сендерге ұнайды сол көңілді

параққа қарындашпен салындар.

Балалар  суретке қарап дене мүшелелерді атайды.

 

Айнаның жанына шақырылған

бала өзін атап дене мүшелелерін атайды.

 

 

 

 

Балалар қазақша және

орысша сөздерді атайды.

 

 

 

-Мойын көмегімен.

 

Қолдарын алға созып, допты

ұстап алуға тырысады.

-Қолды алға создық.

 

Балалардың жауаптары.

 

 

 

 

-Жүру үшін.

 

 

Балалар дене мүшелер сөзді

қайталайды.

 

Балалар сергіту сәтін

Мәтін бойынша қимылмен

көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тыңдайды.

 

Әр әдістерді эксперимент

бойынша педагогқа қарап орындайды.

-Көрдік.

 

 

Балалар құлақтарын

қолдарымен жабады.

-Ештеңе естіген жоқпыз.

-Құлақты жаптық.

Балалар суларды иіскеп жауап

береді.

 

 

 

Балалар екінші шарларды

түстері және ішінде бар  азық-түлік

бойынша табады.

 

Балалар слайдтарды қарап,

мимика бойынша сол сезімдерді көрсетеді.

 

 

 

Балалар сурет салады.

 

Рефлексивті –

түзетушілік

 

-Балалар,сендер бүгін қандай білімдер сабақтан

алдыңдар?

-Дене мүшелерін атаңдаршы.

-Сезім мүшелерін атаңдаршы.

 

Балалар сұрақтарға жауап беріп қорытындылайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: дене мүшелері,сезім

мүшелері туралы түсініктер.

Нені игереді: дене

мүшелері жасайтын әсірлері.

Нені біледі:.сұрақтарға

жауап береді,әңгімеге қатысады.

 

 

 

Просмотров: 999


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст