https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
2016-2017 оқу жылында ӘБ тәрбиешілері құрылған жылдық
жұмыс жоспары бойынша жұмыс істеді. Әдістемелік бірлестіктің жұмыс мақсаты
қойылды.
Әдістемелік жұмыстың мақсаты: тәрбие жұмысына құзыретті тәсілді қамтамасыз
ету үшін тетіктер құру, педагогтарда кәсіби өсудің қажеттілігін оқу-тәрбие
процесінің нәтижелілігі мен тиімділігінің жетістіктеріне қол жеткізу жағдайы ретінде қалыптастыру.
Міндеттер:уақыт талаптарына сай жаңа тәрбиеліктехнологиялар мен тәсілдердің теориялық негіздерін зерттеу; тәрбиешілердің шығармашылық әлеуетін және олардың өзін-өзі жетілдіруі үшін жағдайларын
дамыту; психология, педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы мәселелері бойынша
тәрбиешілердің теориялық, ғылыми-әдістемелік деңгейін, дайындық деңгейін
арттыру; оқушыларды тәрбиелеуге және жеке басын әлеуметтендіруге бірыңғай принциптік
көзқарастар қалыптастыру, қазіргі заманғы технологиялар мен заманауи білім нысандары мен жұмыс
әдістерін байқаудан өткізу; тәрбиелік іс-шаралар үйлестіру, жоспарлау, ұйымдастыру және педагогикалық
талдау; Қыркүйекте жас педагогпен – ағылшын тілінің оқытушысымен танысу өтті. Педагогтың шеберлігі мен
дағдыларын диагностикалау, сондай-ақ еңбек мотивациясын, педагогикалық бағыттылығын
айқындау мақсатымен сауалнама жүргізілді. Педагогтармен «МБМ тәрбиелік-білімберу үдерісін жоспарлаудың ерекшеліктері» консультация жүргізілді; МБМ жоспарлау оқу жылы бойы тәрбиелік-білім беру жұмысын қадағалау және талдау жүргізілді.
Сессияаралық кезеңнің жұмысымен ӘБ 4 отырысы өткізілді. ӘБ
2016-2017 о.ж.жұмыс жоспарын және сессияаралық шаралар дайындау және бекіту. Теориялық
мәселелер қаралды: Ойындар арқылы сөйлеу қабілеттілікті дамыту (Касенова А.Ж.).
1. Жобалау қызметі
2. Музыкалық дамушы орта - Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту типтік бағдарламасые
енгізу контексінде педагогикалық үдерісті дараландыру құралдарының бірі ретінде
(Акатова а. А.),
Мектеп жасына дейінгі ересек балаларда танымдық қызығушылықтарын дамыту құралы ретінде эксперименттік қызмет."(Көпбаева ж. Ж.), "Жобалау қызметі" (Мухамеджанова Р.
И.). Келесі педагогтармен тәжірибе алмасылды:
Башенова С.К. «Сабақтарда балаларды байланыстырып сөйлеуге оқыту ", Дидактикалық және демонстрациялық материалдар ұсыну-барлық тәрбиешілер, Көпбаева Ж. Ж. «Қоршаған ортаға танымдық қызығушылықтыдамыту мақсатында серуендеуді ұйымдастыру».
Практикалық мәселелер: «Тәрбиешінің құжаттамасы» экспресс-сұрақ қою, ашық сабақтар, театрландырылған қойылымдар көрсету, тәрбиешілер үшін тренинг
«Біз және біздің балалар»Ерниязова Д.Т., 2017-2018 о.ж. ӘБ жұмыс қорытындысы шығарылды.
Сндай-ақ сессияаралық шаралар өткізілді: Педагогтардың
жеке жұмыс жоспарын құру. Даму бағдарламасы бойынша бағыттар дайындау. Тәрбиелік процесті жетілдіру. Тәрбиешілердің әдістемелік тақырыптары бойынша дидактикалық материалды толықтыру. Дидактикалық және демонстрациялық материал дайындау. Сабақтардың конспектісін әзірлеу.
Тақырыптық картотекалар жаңарту және жүйелендіру. Ашық сабақтар, режимдік кезеңдер (барлық
тәрбиешілер). Жұмыстың аталған бағыттары бойынша картотекалар құру. . Сабақтардың
конспектісін әзірлеу. Аталған тақырып бойынша тәрбиелік жұмыс жағдайын талдау. Тәрбиешілердің
ӘБ жұмыс жоспары толық көлемде орындалды және жас педагог ұжымда бейімделуден табысты өтті,
биылғы жылы екінші біліктілік санат алуға өтініш берді.Ағылшын тілінің мұғалімі
жас мамандармен жұмыс істей отырып «Ариаднаның жібі» жобасын жүзеге асыруға қатысты. Педагогтардың кәсіби деңгейі өсті, ұжым түрлі деңгейлердегі 20 шығармашылық конкурстарға қатысты және барлығында
жүлделі орындар болды. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жүргізу үшін дидактикалық материалдармен толықты, жұмысқа жаңа технологиялар мнемотехника,Триз енгізілуде. Бірақ сонымен бірге «Коммуникация» білім беру саласында балалардың даму деңгейі жеткіліксіз, білім беру құзыреттерін меңгеру деңгейі
төмен, балалар нашар сөйлейді, байланыстырып сөйлеулерні нашар дамыған. Бұл бірінші кезекте отбасы балалармен аз сөйлеседі. Келесі оқу жылында «Коммуникация»білім беру саласында балалардың даму деңгейін арттыру бойынша алдағы жұмыс барысында осы мәселемен ата-аналармен жұмысты күшейту және келесі жылы коммуникативтік дағдыларға байланысты балалардың танымдық дамуы және ата-аналармен
ынтымақтастық бойынша ӘБ жұмыс тақырыбын қалдыру жөн деп санайды ұжым. Сондай-ақ өткізілген консультациялар: «Консультация«Диагностика өткізуді ұйымдастыру,«Халық педагогикасы және баланың әлеуметтік дамуы»,«Күн тәртібінде денешынықтыру-сауықтыру жұмыс жүйесі» ,«Балалық шақ: балалардың тілін және ойлау қабілетін дамыту» , «Кіші жастағы балалардың сөйлеу және танымдық дамытуда суреттердің мәні» ,«Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік шындыққа тарту жөнінде тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру», « Дидактикалық ойын көмегімен логикалықойлауды дамыту». «Логикалық блоктар
Дьеныша". «Балалардың дидактикалық ойыншықтармен өз бетінше әрекет
ету шеберлігін дамытуға бағытталған педпроцесс ұйымдастыру ". «Театрландырылған ойындар -
мектепке дейінгі балалардың сөйлеу, интеллектуалдық және шығармашылық даму
құралы». «Жол қозғалысының ережелері
туралы тәрбиеші не білу керек. ЖҚЕ оқыту бойынша балалармен жұмыс істеу түрлері» «Жазда серуендеу ұйымдастыру». Жыл бойы ашық сабақтар қаралды:Жаратылыстану сабақтарында
эксперименттік қызмет. Сумен эксперименттенр жасау. Дидактикалық ойындар арқылы
логикалық ойлауды дамыту.«Қоршаған ортамен таныстыру және сауаттылыққа оқыту» бойынша интегралданған сабақ. Сабақтарда тәртіпті түзету. Түзету технологияларын қолдану. «Музыка сабақтарында драмаларындыру және түзету технологияларды пайдалану». Сондай-ақ сабақтардың 25 қоғамдық байқауы (қорытынды) жүргізілді Семинарлар өткізілді: Тәрбиелер үшін «Эксперименттік қызмет арқылы мектепке дейінгі оқушылардың танымдық қабілетін дамыту» семинар-тренингтер, «Мектеп жасына дейінгі балалардың дамудың тиімді құралы-жаңа технологиялар» аудандық семинар, мектепке дейінгі мекемелердің
онкүндігі өткізілді. «Балаларды сюжеттік-рөлдік ойында қазақ тіліне оқыту». Қаңтарда, наурызда, ақпанда «дөңгелек үстелдер» отырыстары өткізілді. Қаңтарда жас педагогтармен тренинг өткізілді «Студенттермен тиімді байланыс және өзара іс-қимыл құру».
МБМ тобында балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін ұсыныстар жасалды. Педагогикалық жағдайлардыталқылау және талдау ұйымдастырды Сәуір айында «Мектепке дейінгі мекемелердің
онкүндігі» ұйымдастырылды, онда аудан педагогтары қоғамдық байқауларда қала мен ауданның бала бақшаларында түрлі қызмет түрлеріне қатыса алды. Педагогтардың А.Ж.Касенованың мастер-класы ұйымдастырылды. Педагогикалық жағдайлар,қорытындылар талқыланды. Ерте жастағы
топтың тәрбиеленушілерінің жүйке-психикалық даму диагностикасына бірлеск процедура өткізілді.
Көп жүргізілген жұмыстар нәтижесінде қойылған міндеттер жүзеге асырылды: жас
педагогтар барлық бейімдеу кезеңі бойында әдістемелік сүйемелдеу қамтамасыз
етілді, теориялық білім және практикалық шеберлік алу қамтамасыз етілді. Тәрбиешілер
топта құжаттама жүргізуге, өзін-өзі білім алу бойынша тақырыптар таңдауды үйренді.
Жас мұғалімдердің ешқайсысы мамандықтан тыс қалған жоқ, өз мамандығын нақты қабылдауға дайындалды. Барлық педагогикалық ұжым барлықоқу жылы бойында шығармашылық және
кәсіби конкурстарға қатысты: «Үздік педагог- 2017» конкурсында жүлделік 3-орынды иеленді. Жас педагог Көпбаева Ж.Ж. «Инновациялық білім» республикалық
жинағында жарияланымдары бар. ӘБ тәрбиешілерінің және «Жас тәрбиеші мектебі» мақсатына қол жеткізілді: бастауыш педагогтары, сондай-ақ ұзақ жұмыс істейтін педагогтар ретінде кәсіби
деңгейлерін арттырды.