https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Қорытынды сабақ конспектісі
Тақырып: «Ертегі еліне саяхат»
бірінші кіші топ.
Дайындаған: екінші санатты тәрбиешісі
Мұхамеджанова Р.И.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: таным, қатынас,шығармашылық
Бөлімі: қоршаған орта, экология, көркем әдебиет, тіл дамыту, сурет, жапсыру.
Такырыбы: қорытынды сабақ «Ертегі еліне саяхат».
Мақсаты: Жыл бойы өтілген тақырыптар бойынша білім деңгейін байқау, нәтижесін көрсету. Баланың тілін, сөздік қорын,ойлау қабілетін,сөйлеу мәнерін қалыптастыруда ертегі желісіне сүйене отырып,сұраққа жауап беруге қызығушылықтарын арттыру, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Ертегі желісіне байланысты суреттер, сандық, көрпеше, қатық, бидай
Әдіс-тәсілдері: сұраққа жауап беру, ойын,түсіндіру,берілген тапсырманы шешу, мақтау, мадақтау
Билингвалдық компонент: қыз-девочка, мысық-кошка, сиыр-корова, тал-дерево, дүкенші-продавец.
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
Мотивациялық қозғаушы |
Жылу шеңбер. Күн сәуле шашқаның үшін рахмет, Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет, аспан таза ауаң үшін рахмет Ал құрметті әпкейлер, сапалы білім ,саналы тәбиелеу үшік. |
Балалар жылу шеңбері жасада |
Іздену ұйымдастырушы |
-Бүгін оқу іс-әрекетімізде жыл бойы алған білімдерімізді көрсетеміз -Сендер қандай ертегі білесіңдер? -Алдымызда тұрған қандай ертегі кейіпкерлері? -Ендеше бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізде «Мақта қыз бен мысық» ертегі кейіпкерлеріне саяхатқа шығамыз. Ерте,ерте,ертеде Мақта қыз бен мысық болыпты.Қыз үйін сыпырып жүріп,мейіз тауып апды.Мейізді мысығына билемек болып,мысығын шақырады. Мысығы келмеген соң мейізді өзі жеп қояды Мысығы мақта қызға неліктен шақырғанына жауап бермегені үшін мысық қыздың қатығын төгеді –Қыз ашуланып не істейді? Мысық қатығын іздеп жолға шығады.Алдымен сиырға келді. Сиыр: Менің тапсырмам бар ,соны шешсең саған сүт беремін дейді 1-тапсырма.Үй жануарлары және оңың төлдерін атар беріңдер -Сиыр саған сүт берер едім бірақ қарным аш,маған кішкене жапырақ әкелші деп жалынаны, Мысық енді неге барады? Тал,тал маған жапырақ берші сиырға беруім керек. Талдың тапсырмасын алдымен орындау керек 1.тапсырма: Қыс мезгілінде талдағы жапырақ түсі қандай болады? –Талдағы енді су керек. –Мысық оқу іздеп қыздарға келеді.Қыздардың тапсырмасын айтуымыз керек 1.тапсырма Су бізге не үшік қажет? Сергіту сәті: «Қамажай» Қыздар тәрбиешіге сыбырлап сағыз шайнағысы келетінін айтты. -Мысық дүкеншіге келіп амандасады.Одан сағыз беруін өтінеді. -Дүкенші тапсырмасында бірлесіп шешіп көмектесейік 1.тапсырма: Д/о: «Құралдармен кім жұмыс істейді?» Мақсаты: Қажетті құралдар қай маман иесі екенін айта білуге үйрету –Дүкеншінің қарны ашып жұмыртқа жегісі келіп отырғанынайтады.Жұмыртқаны қайдан алатынын балалардан сұрайды. Тәрбиеші:Балалар мысыққа тағы көмек берейік.Тауықтың тапсырмасын шешейік. 1.Тапсырма: Д/О: «Үй және дала құстарын ажырата білу» Тәрбиеші: тауық бізге жем берулерін өтініп тұр.жемді қайдан аламыЗ Осы кезде ашуланған мысық тышқанды тарпа бас салады.Тышқан қорықққаннан мысыққа бидай береді. Және осы бидай қайда өсетінін білесіңдер ме? -Бидайды тасу үшін көлік керек 1.Тапсырма: Әуе көлігі,су көлігі және жерде адамдардың көмегімен жүретін көлікті атаңдар? -Мысық тышқанға рахметін айтып тауыққа,дүкеншіге,талға, қыздарға,және сиырға келеді. Сүтті алып қызға ұсынады Тәрбиеші: балалар енді өнер орталығына барайық 1 топ:Мысықты жапсырады. 2топ: Мақта қыздың көйлегін әшекейлейтінін хабарлайды. Жұмыс барысында жеке нұсқаулар береді. Саусақ жаттығу: |
Балалар өздері білетін ертегілерді атайды.
сиыр,қой,ешкі,жылқы,түйе т.б
-сүт,сары май,қаймақ т.б
-қыс мезгілінде жапырақ болмайды.
-кептер, торғай, қарға,сауысқан.т.б бес құ ұшып келіп отыр
Жуынамыз Суды ішеміз т.б
-қайшы,тарақ шаштаразшы Тауықтан аламы
-тауық,әтеш,қаз үйрек |
Рефлексивті түзету |
-Балалар сендер қандай ертегілерді білесіңдер? Біз қандай ертегіге саяхатқа бардық? -кейіпкерлерін атаңдар? -Қай ертегіні сахналадыңдар? Мақтау,мадақтау,бағалау. |
Жауап береді. |
Күтілетін нәтижелер:
Не білді: Ертегілер туралы білді.
Не алды: Ертегіні сахналай алды.
Не істей алды: Мысықты жапсырып,көйлекті әшекелей алды.