https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
БАҚША БАҚШАСЫНДАҒЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ - ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ ҚЫЗМЕТТЕР
Баланың алдында айналасындағы әлемде бір нәрсені қалай ашуға болатынын біліңіз, бірақ балалардың алдында кемпірқосақтың барлық түстерімен өмірдің бір бөлігі ойнайтындай етіп ашыңыз.
Әрқашан айтылмайтын нәрсені қалдырыңыз, сонда бала қайта -қайта білгеніне оралғысы келеді.
Сухомлинский В.А
Өмір өзінің барлық көріністерінде барған сайын алуан түрлі және күрделі бола бастайды; ары қарай ол адамнан үйреншікті әрекеттерді емес, ойлаудың ұтқырлығын, тез бағдарлануды, үлкенді -кішілі мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты талап етеді.
Бүлдіршіндер қоршаған әлем туралы мүмкіндігінше көп білгісі келеді. Адамға сезім берілуі бекер емес, өйткені бала әлемді біле отырып, жастайынан барлығын қолмен ұстауға, тексеруге, иіскеуге, тыңдауға, дәм татуға ұмтылады. Жасы ұлғайған сайын ол түрлі табиғат құбылыстарына қызығушылық таныта бастайды: «Неге жаңбырдан кейін кемпірқосақ пайда болады?», «Неге жаңбыр, қар, бұршақ жауады?», «Неге балықтар жүзеді, құстар ұшады?». және т.б. Баланың жеке басын дамытуда танымдық белсенділіктің маңызы зор. Нәтижесінде мектепке дейінгі бала ересектермен және құрдастарымен қарым -қатынас жасауға, қорытынды жасауға үйренеді. Балалардың қызығушылығы олар өздері жаңалық ашқанда және өз бетімен білім алған кезде ғана пайда болады. Енді баланың жаңа білімді берік және ұзақ уақыт бойы естіп, өзі көріп, бәрін өзі жасайтыны құпия емес.
Бала әлемді өз бетінше зерттей алатын белсенділік түрлерінің бірі - эксперимент. Тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекет барлық қызмет түрлері мен тәрбиенің барлық аспектілерін біріктіруге мүмкіндік береді, ақыл-ойдың байқағыштығы мен ізденімпаздығын дамытады, әлемді тануға деген ұмтылысын, барлық танымдық қабілеттерін, ойлап табу қабілетін, қиын жағдайда стандартты емес шешімдерді қолданады. жағдайлар, шығармашылық тұлғаны қалыптастырады.
Қытай мақалы былай дейді: «Маған айт, мен ұмытып қаламын, көрсет, мен есімде сақтайын, тырысайын, мен түсінемін». Барлығы берік ассимиляцияланады және ұзақ уақыт бойы, бала естиді, көреді және өзі жасайды. Дәл осы негізде балалардың эксперименттік және эксперименттік іс -әрекетін мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тәжірибесіне белсенді түрде енгізу негізделген.
Балабақшадағы тәрбие баланың жеке басын дамытуға бағытталған, оған мектеп жасына дейінгі балалардың дербестігін, байқауын, қарым -қатынасын дамытуға, қызықты ақпаратты жинауға және өңдеуге қабілеттілігін дамытуға көмектесетін эксперименттік әрекеттер көмектеседі. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің негізгі міндеті - баланың ғылыми зерттеулерге, жаңалықтарға қызығушылығын қолдау және дамыту, бұл үшін қажетті жағдай жасау.
Эксперименттік - эксперименттік әрекет дегеніміз не? Балабақшадағы эксперимент - бұл мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамытуға бағытталған тиімді әрекет. Мектеп жасына дейінгі бала эксперименттік іс -әрекетке қызығушылық танытуы керек, сондықтан барлық эксперименттер мен эксперименттер ойын түрінде өтуі керек. Егер баланың қызығушылығы болса, ол білімді оңай және табиғи түрде игереді, сонымен қатар көп ақпаратты есте сақтайды.
Бүгінгі таңда білім беру балалардың танымдық белсенділігін дамытуға және жаңа білім алуға ұмтылысқа бағытталған. Бұл үшін эксперименттік әрекет ең қолайлы. Ол білім беру талаптарын біріктіреді және мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескереді. Эксперимент балаларды зерттеуші, ғалым, ізашар ретінде сезінуге, қызығушылық тудыратын барлық сұрақтарға жауап табуға мүмкіндік береді.