Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологтың кеңесі: Мектепке дейінгі орта жастағы балалардың қолының ұсақ моторикасын қалай дамытуға болады?

10.09.2022

Орта жастағы балалардың қолының ұсақ моторикасы тілдің дамуымен тығыз байланысты. Егер 4 жасар бала аяқ киімінің бауын байлауда қиналса немесе түймені бекіте алмаса, онда бұл үшін баланы кінәлауға болмайды.

Ортаңғы топ балалары үшін ұсақ моториканы дамытуға және қолдың икемділігін арттыруға арналған жаттығулар жазу мен сурет салуды одан әрі үйрену үшін маңызды әрекет болып саналады. Баланың сөйлеуі қалыпты болса да, бұл оның қолын қалыпты басқарады дегенді білдірмейді. Өкінішке орай, көптеген ата-аналар қолдың икемділігі мен ұсақ моторикасының төмен деңгейін мектепке барған кезде ғана байқайды. Бұл бала үшін өте ауыр жұмыс. Жаңа ақпаратты қабылдаумен бірге ол оған жаңа жазу дағдысын үйренуі керек. Ол үшін балаға өте ерте жастан жаттығулар жасау керек екенін есте сақтаңыз. Саусақтарға пассивті жаттығуларды орындаған кезде, олардың қолайсыздықтар тудырмайтындығына және баланы тітіркендірмейтініне көз жеткізу керек. Жаттығуларды мақсатты пайдалану келесі әдістерді қамтиды: сипау, баяу массаж және діріл. Массаж әрекеттері саусақтың ұшынан басталып, төменгі буынға дейін жалғасады. Массаж кезінде тіпті әуенді де қоюға болады. Жалпы моториканың және саусақ қимылдарының болмауы тіл қызметімен тығыз байланысты. Қолдың ұсақ моторикасы баланың дамуы мен оқуы үшін өте маңызды. Баланың тілінің дамуына қол моторикасын арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар да әсер етеді. Бала саусақтарымен әртүрлі жаттығуларды орындайды, үлкен жетістікке жетеді және сурет салуды, кейінірек жазуды үйренеді. Ұсақ моториканы дамыту жұмысын бала кезінен бастаған дұрыс. Балаға саусақтардағы мимен байланысты белсенді нүктелерге әрекет ету арқылы массаж жасауға болады. 4 жаста балаға қарапайым жаттығуларды орындау кезінде өлеңде жаттығуларды қолдану ұсынылады. Бұл жаста балаға берілетін тапсырмалар қызықты болуы керек. Бұл кезеңде баланың қол еңбегін арттыру үшін оқу процесінде әртүрлі әрекеттерді қолдану өте маңызды. Атап айтқанда, пластилинмен жұмыс істеу, жабық алақанмен ойнау, екі қолдың саусақтарымен үстел үстінде «жүру», алдымен баяу, содан кейін жылдам жүгіру, саусақтардың ішінде сурет салу арқылы балалардың қолының ұсақ моторикасын арттыру маңызды. ауа, қол алысу, түймелерді бекіту, бауды байлау, құлыпты ашу және жабу, қақпақтарды жабу, механикалық ойыншықтарды кілтпен басқару, бұрандалар мен гайкаларды бұрау, конструктормен ойнау, құммен сурет салу, түрлі-түсті қарындаштармен ұнтақпен сурет салу,.

Ұсақ моторикасының қимылдары мен қолдың икемділігі баланың миының даму деңгейін көрсетеді. Ымдау қабілеті осыдан туады. Қолдың ұсақ моторикасын және орта жастағы баланың қимылдарын үйлестіруді дамыту үшін әртүрлі амалдар мен әдістерді қолдануға болады, атап айтқанда, дәстүрлі емес сурет салу әдістерін қолдану, LEGO конструкторымен жұмыс, киімдердегі үлкен бекіткіштермен жаттығулар, графикалық моториканы дамыту, трафарет, сурет салу, лабиринттер , дидактикалық ойындар, М.Монтессори әдісі, шағын заттармен ойын, басқатырғыштар мен, мозаикаларды пайдалану.

 

Педагог-психолог Мухамеджанова Р.И 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 356


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст