https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Балабақшаларда баланың жан-жақты, үйлесімді дамуының негізі қаланады.Балалардың дене тәрбиесінің негізгі міндеттері-денені нығайту, қозғалыстарды дамыту және жетілдіру. Қозғалыстарды дамыту бойынша жұмыс дене шынықтыру, музыка сабақтарында және сабақтан бос уақытта жүзеге асырылады. Музыкамен физикалық жаттығулар жасау-балаларда қозғалыс сипатын дұрыс түсінудің ең тиімді түрі. Дәстүр бойынша, балабақшадағы күн тәртібі таңертеңгі гимнастиканы қамтиды. Ол балаларды мектепке дейінгі мекемеде қабылдау мен таңғы ас арасында өткізіледі. Зарядтауға немқұрайлы қарауға жол берілмейді, өйткені бұл мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігінің маңызды құрамдас бөлігі. Күннің бірінші жартысында гимнастикалық жаттығуларды үнемі орындау жалпы денсаулықты нығайтады және дененің қорғаныс функцияларын ынталандырады. Таңертеңгі гимнастика жаттығуларын сүйемелдеу үшін музыканы қолдану (дене тәрбиесі міндеттерін ескере отырып) – баланың музыкамен белсенді қарым-қатынасының бірі. Таңертеңгі гимнастикада балалардың музыкалық және дене тәрбиесінің міндеттері шешіледі.Балабақшада зарядтау кезінде музыка бір қатар функцияларды орындайды: жаттығулардың басталуы мен аяқталуына сигнал. Әуен балаларға қозғалысты қашан бастау керектігін және қашан тоқтау керектігін анықтауға көмектеседі. Кіші мектеп жасына дейінгі балаларға мұғалімнің ауызша бұйрығын орындау қиынға соғуы мүмкін, сондықтан 1,5–4 жастағы оқушылармен жаттығудағы барлық қозғалыстар музыкамен орындалады. Зарядтау элементтерінің қарқынын анықтау: шеру, жүгіру, секіру, иілу, бұрылу, тербелу. Топ қозғалыстарды синхронды түрде орындауы керек. Сыныптастарының қимылдарына қарағанда балаларға музыка ритағына назар аудару қол жетімді. Жай жүру кезінде, егер сіз дыбыстық марштыңмағына қадам бассаңыз, өзіңізді жинай алмайсыз. Баяу әуен тегіс қозғалыстарды, жылдам — ритмикалық әрекеттерді білдіреді. Музыка жаттығулардың мәнерлі орындалуына ықпал етеді, балалар жаттығуларды механикалық емес, эмоционалды түрде жасауға тырысады. Музыка балаларды балабақшадағы түрлі сабақтар мен іс-шараларда сүйемелдейді. Аудио зарядтау балаларда ритмикалық сезімін, әуеннің эмоционалды интонациясын және олардың реңктерін тану қабілетін дамытады. Дене жаттығуларына арналған музыканы таңдағанда, балалардың жасын ескеру қажет, өйткені нәрестелерде физиологиялық мүмкіндіктер өте шектеулі (қысқа қадам, салыстырмалы орташа қозғалыс қарқыны және т.б.).
Жаяу жүруге, жүгіруге, секіруге арналған музыкалық шығармалар жарқын, мәнерлі, орташа қарқынмен, айқын фразамен, қарама-қарсы сипатта болуы керек.Таңертеңгі гимнастика көңілді көңіл-күй қалыптастырады, балалар денесін әртүрлі іс-шараларға дайындайды. Музыкалық сүйемелдеуді таңдағанда физиологиялық жүктемені, балалардың жас ерекшеліктерін, қозғалыс сипатына сәйкестігін, балабақша жағдайларын ескеру қажет. Жаттығу элементтері алдын-ала сабақтарда (дене шынықтыру, музыкалық) үйренілуі керек. Бұл жағдайда таңертеңгі гимнастика эмоционалды, жақсы қарқынмен өтеді.