https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Егер балабақша Тәуелсіз Қазақстан елінің бүгінгі қуаты мен болашағының кепілі болып табылатыны туралы айтатын болсақ, онда тәрбиеші-педагогтар жастарды бей-жай қарамайтындар әлемінде тәрбиелеп, тәрбиелеп отыр.
Тәрбиешілер мен балалардың жұмысы ұйымдастырылған білім беру қызметтері, жыл бойы өткізілетін түрлі конкурстар, тәрбие іс-шаралары арқылы бағаланатынын бәріміз білеміз. Осыған байланысты білім беру кеңістігіне инновациялық технологияларды енгізу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыру бағытында тәжірибе алмасу, өз ұжымының жетістіктері мен талантты балалардың жеңістерін көрсету – менің ғана емес, әрбір педагогтың басты мақсаты. Біз "Тұлғаны оқыту мен тәрбиелеудегі құзыреттілік" бағытының мазмұнын ашатын "Тәрбиеші-педагогтың кәсіби құзыреттілігінің жаңа моделін"қолдана аламыз. Бұл педагогикалық кәсібилікке сәйкес тұлғаның даму деңгейін диагностикалауға қабілетті мұғалімнің жұмысына қатысты. Бұл жұмыстар жасына сәйкес қолданылатын әдістер. Осы әдістердің көмегімен біз балалардың ойлау қабілетін дамыта аламыз, оларды болашақ танымдық және практикалық іс-әрекеттерге үйрете аламыз. Ғылыми орталықтарда ұғымдарды енгізу, дене шынықтыру орталықтарында мазмұнды ойындарды дұрыс өткізу, зияткерлік конкурстар, музыкалық және спорттық ойындар балаларға үлкен әсер қалдырады. Көрмелерді ұйымдастыру, оларға ата-аналарды тарту отбасында және балабақшада жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді. Бала мұғалім мен ата-ана арасындағы байланысты сезінеді. Ол сондай-ақ ұжымшылдыққа ұмтылады. Біздің мақсатымыз-баланы тұлға ретінде дамыту. Балалардың ойындағы шеберлігіне таңдана отырып, біз оларға бағыт-бағдар беруіміз керек. Еліміздің болашағы білім беруде дамыған, бәсекеге қабілетті жас ұрпақтың қолында екеніне көз жеткізейік. Яғни, бала тәрбие процесінде білім алады. Тәрбиеде жақсы нәтижеге мұғалім әр баланың ішкі жаны мен мінез-құлқын білген кезде ғана қол жеткізуге болады.
Тәрбиеші: Копбаева Ж.Ж