https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Балабақшада сурет салу.
Бала өмірінің 2-ші жылында сурет салуға белсенді қызығушылық танытады. Егер сіз балаға қарындаш немесе фломастер қаламсап берсеңіз, ол әр түрлі иректер мен сызбаларды қуана сала бастайды, өйткені баланың жан-жақты дамуы үшін осындай қызықты және пайдалы сурет салуды балабақшада үйрететіні таңқаларлық емес. 3 жасқа дейінгі кіші топта сурет салу балабақшаға мүлдем басқа сурет салу дағдыларымен келеді: біреуі ешқашан қолында қарындаш ұстамаған, біреуі бояуларды бірінші рет көрген, біреуі қолында қарындашты қалай дұрыс ұстау керектігін біледі, ал біреу білмейді. Тәрбиешінің бастапқы міндеті-балалардың дайындық деңгейін теңестіру, яғни қарындаш, қылқалам, деген не және оларды қалай дұрыс пайдалану керектігін түсіндіру және нақты көрсету. Кіші топтағы алғашқы сурет сабақтары баланы қолында қылқалам, қарындаш немесе фломастерді дұрыс ұстауға үйретуге бағытталған.
Дәл осы сурет құралдар кішкентай балалармен жұмыс жасағанда ерекше орын алады.
Кіші топта болған кезде балаларға үлкен топтарда пайдалы болатын ең қарапайым сурет салу дағдылары үйретіледі: гуашпен бояу, фломастермен сурет салу, содан кейін гуашпен тік және көлденең түзу сызықтар, ал ең жоғарғы дәреже – тұйық сызықтар (шеңбер, сопақ, дерексіз фигура) салу.
Табиғат тақырыбын немесе құбылысын салуға кіріспес бұрын, бала оның не екенін және оның қалай көрінетінін нақты түсінуі керек. Сондықтан, бірдеңе жасамас бұрын, тәрбиеші балаларды осы затпен немесе құбылыстармен таныстырады. Өйткені, балаға өзінің идеясы бар таныс затты салу қызықты болады.
Кішкентай суретшілердің міндеттері мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, тәрбиешілер кішкентай балаға сурет салу үшін келесі сюжеттерді ұсына алады: "жаңбыр" (ақ парақтағы көк гуашь бояулары), " қар "(алдын-ала боялған көк қағаздағы ақ гуашь бояулары), "қоршау" (көлденең және тік түзу сызықтардың тіркесімі),"Бұлттар "(тоналды көк қағаздағы ақ гуашьпен тұйық контурлар)," күн " (сары гуашьпен жасалған тұйық контур және түзу сызықтар). Балалар негізінен гуашь пен фломастермен сурет салуды жалғастырады және түзу сызықтарды бояумен және тұйық контурлармен біріктіру дағдыларын жетілдіреді. Сонымен қатар, тәрбиешілер балаларға сызылған контурларды гуашьпен бояуға, шеңберден шықпай-ақ мұқият үйретеді. Кіші топта оқудың соңында бала қолында қылқалам немесе фломастерді дұрыс ұстай білуі керек, сонымен қатар қарапайым фигураларды сенімді түрде бейнелеуі керек.
Кіші топтағы сурет салу сюжеттері келесідей болуы мүмкін:" шарлар"," сабын көпіршіктері " - жабық контурды салу дағдыларын бекіту," доп"," аққала " - жабық контурды бояу," кірпі "- тік түзу және" Қиғаш " бұтақтар.
Мектеп жасына дейінгі баланың қолы қарындашпен сурет салуға және сызықшалврды игеруге жеткілікті дәрежеде дамыған. Сонымен қатар, бұл әдіс кеңінен қолданылады: бала қарындашпен заттың контурын салады, содан кейін оны гуашьпен мұқият бояйды. Әрине, балабақшадағы сабақтардан басқа, ата-аналарға баламен өз бетінше сурет салуға, өткен материалды бекітуге кеңес беріледі. Сурет салу қиял мен шығармашылықтың дамуына ықпал етеді, сонымен қатар кішкентай суретшінің өзін-өзі көрсету тәсілі болып табылады.
Тәрбиеші: Курсаубаева Ж.Ж