Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бұршақты отырғызу

19.02.2020

Білім беру салалары: әлеуметтік, танымдық.

Бөлімі: Жаратылыстану.

Тақырыбы: Бұршақ отырғызу.

Мақсаты: Балалардың әлем туралы түсініктерін кеңейту.Балалар туралы бұршақ туралы түсініктерін анықтау: пішіні, түсі (сопақша, тегіс, түрлі-түсті, мөлшері бойынша); байқағыштық қабілеттерін, сөйлеу қабілеттерін, зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Еңбекке деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, бұршақ отырғызу дағдыларын қалыптастыру (шұңқырға салу, жер, су себу); өсімдіктердің өсуіне қызығушылықтарын ояту.

  Жабдықтар мен материалдар: балалар саны бойынша бұршақ салынған қораптар; өрілген бұршақ; өсімдік суреті; тышқан ойыншықтары; әр балаға жер шыныаяқтары, қораптар.

  Билингвальды компонент: үрмебұршақ-бұршақ, қоқыр-қоңыр, тиран-тышқан.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің барысы.

Ұйымдастырушылық, ойын сәті.

Кішкентай тышқан қонаққа келді, балалармен амандасып, одан бұршақ егуге көмектесуін сұрады, ол көктемде кішкентай бақша болғанын қалайды. Бірақ ол мұны қалай істейтінін білмейді.

-Тышқанға көмектес?

-Балалар, қарашы, кішкентай тышқан қандай да бір суретті алып келді. Мен тышқанмен бірге әкелген суретті қарастыруды ұсынамын.

-Онда не боялған?

Олар суретті қарап шығады, суретте өсімдік бейнеленген сұрақтарға жауап береді.

-Бұл өсімдік бұршақ деп аталады.Суретті зерттеген кезде мен сабақтың, жапырақтардың, гүлдердің және түбірлердің ішін бөлек таңдаймын (оларды көрсеткішпен белгілеймін, балалардың жауаптарын қорытындылаймын).

Балалар өсімдіктің бөліктерінің атауын қайталайды: сабағы, жапырақтары, гүлі, түбірі.

Бұршақ сараптамасын ұқыпты түрде ұйымдастырамын. (Мен бұршақтарды қораптан алып, әр балаға таратамын, бұршақтарды алақандарымның арасына қосуды ұсынамын).

-Қандай бұршақтар?

-Ол қандай түс?

Балалар бұршақ, орама алады

оны алақандар арасында сезініп, бөлісіңіз: тегіс, сопақша.

Бұршақтардың қоңыр болуы атап өтілген.

Билингвальды компонент: тышқан-тышқан, үрме бұршақ, қоңыр-қоқыр.

Мен балаларға саусақ гимнастикасын ұсынамын.

  -Қонақтарға бұршақ саусақ гимнастикасын көрсетейік.

     -Тұз-тұз-тұз-тұз.

Саусақтар қысылып, ашылмаған.

    Бұршақ отырғыздық.

     Біз бұршақтарды отырғыздық, өсіреміз, қысамыз және саусақтарын ашамыз. Балаларға көмектесіңіз. Қолыңызды шапалақтаңыз.

Бұршақ отырғызу. Мен балаларды бұршақты қалай отырғызатынымды көруге шақырамын: -Біз жерге шұңқыр жасаймыз; -бұршақ тұқымын жоғарыға отырғызамыз; -Топқа толтырамыз, -Суғыштан су ал.

Әрі қарай мен әр балаға бұршақ отырғызатын материалдар мен жабдықтарды таратамын. Мен жеке жұмыс жасаймын, қиын балаларға көмектесемін.

  Рефлексия

 -Бізде қандай керемет бақ бар!

-Біз не отырғыздық? (Балалар жауаптары)

  -Балалар, тышқанға бұршақтарды бағып береміз деп уәде берейік, иә? Балалар: Ия! Кішкентай тышқан балаларға көрсеткен көмегі үшін алғыс айтады, балалармен қоштасады.

Күтілетін нәтиже: Көбею: «үрме» сөзі және оның ерекшелігі: пішіні, түсі. Түсіну: харикот - бұл өсімдік, тұқымдар жерге отырғызылған, отырғызу кезінде қамқорлық қажет. Қолданады: нысандарды көрнекі және тактикалық түрде тексеру, тәжірибелік және тәжірибелік әрекеттерді практикада қолдана білу, бұршақ отырғызу шеберлігі.

 

 

 

 

Просмотров: 444


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст