https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Білім беру салалары: әлеуметтік, танымдық.
Бөлімі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: Бұршақ отырғызу.
Мақсаты: Балалардың әлем туралы түсініктерін кеңейту.Балалар туралы бұршақ туралы түсініктерін анықтау: пішіні, түсі (сопақша, тегіс, түрлі-түсті, мөлшері бойынша); байқағыштық қабілеттерін, сөйлеу қабілеттерін, зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Еңбекке деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, бұршақ отырғызу дағдыларын қалыптастыру (шұңқырға салу, жер, су себу); өсімдіктердің өсуіне қызығушылықтарын ояту.
Жабдықтар мен материалдар: балалар саны бойынша бұршақ салынған қораптар; өрілген бұршақ; өсімдік суреті; тышқан ойыншықтары; әр балаға жер шыныаяқтары, қораптар.
Билингвальды компонент: үрмебұршақ-бұршақ, қоқыр-қоңыр, тиран-тышқан.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің барысы.
Ұйымдастырушылық, ойын сәті.
Кішкентай тышқан қонаққа келді, балалармен амандасып, одан бұршақ егуге көмектесуін сұрады, ол көктемде кішкентай бақша болғанын қалайды. Бірақ ол мұны қалай істейтінін білмейді.
-Тышқанға көмектес?
-Балалар, қарашы, кішкентай тышқан қандай да бір суретті алып келді. Мен тышқанмен бірге әкелген суретті қарастыруды ұсынамын.
-Онда не боялған?
Олар суретті қарап шығады, суретте өсімдік бейнеленген сұрақтарға жауап береді.
-Бұл өсімдік бұршақ деп аталады.Суретті зерттеген кезде мен сабақтың, жапырақтардың, гүлдердің және түбірлердің ішін бөлек таңдаймын (оларды көрсеткішпен белгілеймін, балалардың жауаптарын қорытындылаймын).
Балалар өсімдіктің бөліктерінің атауын қайталайды: сабағы, жапырақтары, гүлі, түбірі.
Бұршақ сараптамасын ұқыпты түрде ұйымдастырамын. (Мен бұршақтарды қораптан алып, әр балаға таратамын, бұршақтарды алақандарымның арасына қосуды ұсынамын).
-Қандай бұршақтар?
-Ол қандай түс?
Балалар бұршақ, орама алады
оны алақандар арасында сезініп, бөлісіңіз: тегіс, сопақша.
Бұршақтардың қоңыр болуы атап өтілген.
Билингвальды компонент: тышқан-тышқан, үрме бұршақ, қоңыр-қоқыр.
Мен балаларға саусақ гимнастикасын ұсынамын.
-Қонақтарға бұршақ саусақ гимнастикасын көрсетейік.
-Тұз-тұз-тұз-тұз.
Саусақтар қысылып, ашылмаған.
Бұршақ отырғыздық.
Біз бұршақтарды отырғыздық, өсіреміз, қысамыз және саусақтарын ашамыз. Балаларға көмектесіңіз. Қолыңызды шапалақтаңыз.
Бұршақ отырғызу. Мен балаларды бұршақты қалай отырғызатынымды көруге шақырамын: -Біз жерге шұңқыр жасаймыз; -бұршақ тұқымын жоғарыға отырғызамыз; -Топқа толтырамыз, -Суғыштан су ал.
Әрі қарай мен әр балаға бұршақ отырғызатын материалдар мен жабдықтарды таратамын. Мен жеке жұмыс жасаймын, қиын балаларға көмектесемін.
Рефлексия
-Бізде қандай керемет бақ бар!
-Біз не отырғыздық? (Балалар жауаптары)
-Балалар, тышқанға бұршақтарды бағып береміз деп уәде берейік, иә? Балалар: Ия! Кішкентай тышқан балаларға көрсеткен көмегі үшін алғыс айтады, балалармен қоштасады.
Күтілетін нәтиже: Көбею: «үрме» сөзі және оның ерекшелігі: пішіні, түсі. Түсіну: харикот - бұл өсімдік, тұқымдар жерге отырғызылған, отырғызу кезінде қамқорлық қажет. Қолданады: нысандарды көрнекі және тактикалық түрде тексеру, тәжірибелік және тәжірибелік әрекеттерді практикада қолдана білу, бұршақ отырғызу шеберлігі.