https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Мақсаты:
балаларды мерекенің шығу тарихымен таныстыру; жауапкершілікке, жомарттыққа және ризашылық танытуға, татуласуға ұмтылуға шақыру; сыпайы сөздердің мағынасын, жүріс-тұрыс ережелерін бекіту; ұйымшылдыққа, өзара көмекке, басқаларға және әлемге құрмет сезімін тәрбиелеу,
«Шаттық шеңбері»
Құрметті балалар. Бүгін мен үстелден бір гүл алуды ұсынамын, мен сендерді біздің шеңберге шақырамын. Сіз сыпайы сөздерден гүл шоқтарын жасайсыз, сондықтан біз өз шеңберімізді - «сыпайы сөздер» шеңбері деп атаймыз. Сіздердің әрқайсыларыңыз сыпайы сөз айтып, вазаға гүл қойыңыз.
Жігіттер сыпайы сөздер айтады және вазаға гүл қояды
Мұғалім: Жарайсыңдар балалар, бізде осындай керемет букет бар.
Ал енді, ойнауды ұсынамын. Мен сендерге жұмбақтар шешемін, сен оларды тап. Бастайық!
Қоянды кездестірген көрші кірпі оған ....... (сәлем!) Дейді.
Сонда оның құлағы көрші: «кірпі, ... (Сәлем!)
Дүйсенбіде Октопус флагманы жүзді,
Сейсенбіде ол қоштасып: (қош бол)
Костик мылжыңдық ит тышқаны құйрыққа баса берді.
Олар дауласады, бірақ ол айтты ... (кешіріңіз)
Жағадан шыққан вагон құртты тастады.
Оның үстіне құсқан балықты емдеу үшін: (рахмет)
Вокалды бұлбұл бұтақтардың арасында керемет ән шырқады.
Торғайлар оны бүкіл орманға айқайлады: (браво!)
Матрена түлкі: «Маған ірімшік берші, қарға!
Ірімшік үлкен, ал сіз кішкентайсыз. Мен бәріне айтпағанымды айтамын ».
Сіз, түлкі, шағымданбаңыз, бірақ айтыңыз (өтінемін)
Маған сеніңіз, иппопотам мен піл есікте бірге қозғалмайды.
Енді сыпайы біреу: «Тек ...» (сенен кейін)
Анам мен әкем отырды, тәттілері бар торт жеді.
Сыпайы қыз: «Маған рұқсат етіңіз ... (сізге көмектесіңіз)
Балалар, айтыңыздаршы, қандай сыпайы сөздер естідіңіз?
Балаларға жауап береді.
Енді өте қызықты ертегіні тыңдаңыз.
Бір кездері рахмет және өтінемін. Олар мазаламады, олар бір-бірімен дос болды.
Бір дос қайда барса, екіншісі онымен бірге жүреді. Тек барлық жағынан естілді: «Рахмет!» «Өтінемін!»
Бір қыста достар мұзды сырғанауға сапарға шықты.
Алғашқы рахмет тауға көтеріліп, құлап, айқайлады:
- Керемет, керемет!
Тағы да шатасады.
Өтінемін, қорқыңыз, бұл өте жоғары. Рахмет тағы да қуантады:
- Керемет, керемет!
Балалардың айналасында ол дауыстап шырқайды, күледі, төбеден құлап түседі. Өтінемін, ол сонымен бірге саяхаттауға аң аулайды, бірақ ол биіктіктен қорқады. Рахмет, ол досына жүгірді, оның қолынан ұстап, төбеден көтерілді.
«Маған сүйреп апарма!»
Рахмет досын төбеге сүйреп апарды.
Олар төмен түсіп кетсе де, құлап түсті, бірақ олар қар көшкініне түсті. Алаңдап, қобалжып, шыға алмайды. Балалар айналасында жүреді, бір-бірін итереді. Сыпайы сөздер көрінбеді, бірақ барлық жағынан естілді:
- Мені не итеріп жатырсың?
- Сіз мені топқа не қостыңыз?
- Енді оны өз құлағыңызға берейік!
- Ал мен сені асқазанға ұрамын!
Балалар күлуді тоқтатып, төбелесті бастады. Олар бір-бірін ұрып-соғып, ұрады, көгеріп, ұрады.
Соңында достарымыз қардан құтылды - рахмет және өтінемін. Балалар оларға сыпайы сөздердің оралғанын көріп, бір-бірінен кешірім сұрай бастады:
- Мені кесекпен толтырғаныңызға рахмет.
«Ал сіз көгергенді көрсеткеніңіз үшін рахмет».
- Өтінемін! Өтінемін!
Таулар қайтадан тауға шықты, тек басқа ешкім соғыспады.
«Жүректен жүрекке» сабақ аяқталады. Сіздерді де біздің үйірмеге шақырамын. Қол ұстасып, бір-бірімізге алғыс айтамыз. Мен күлімсіреген адамдарыңызға рахмет, бүгінгі көңіл-күйді көтеріңіз (барлығы бір-біріне алғыс айтады).
Тәрбиеші: Садвакасова М.М