https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
К.Орфф әдістемесі бойынша мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық және ойын әрекеті арқылы дамыту.
К.Орфф әдісі баланың жеке ерекшеліктерін ескереді және әртүрлі дағдылары, қабілеттері мен қажеттіліктері бар балаларға тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Әдістеме мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына және одан әрі шығармашылық белсенділігіне орасан зор мүмкіндік береді. Композитор «элементарлық музыка жасау» терминін енгізді, яғни бірнеше элементтерден тұратын процесс: ән айту, импровизация, қозғалыс және аспаптарда ойнау. Карл Орф балалармен оңай өзгертуге және жасауға болатын балалар әндерін, пьесаларын және жаттығуларын жасады.Икемді жұмыс материалы балаларды елестетуге, жасауға және импровизациялауға шақырады. Осылайша, музыка сабағында баланың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатына қол жеткізіледі. Ойын қарым-қатынас атмосферасы құрылады, онда әрбір бала ересек адам сияқты өзінің даралығын көрсете алады.Сыныптардың біртұтас құрылымы балаларға жаңа материалды жақсы меңгеруге, жасауға, бейнелерді жасауға және табысқа жетуге көмектеседі. Балалар құрдастарымен сөйлесуді үйренеді. Олардың психикалық белсенділігі артып, эмоционалдық сферасы дамиды.Музыкалық білім беру жүйесінің элементтері баланың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытуға бағытталған, олар сынып құрылымына үйлесімді түрде енеді. Балаларды музыкалық мәдениетпен таныстыру мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық дамуының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, музыкалық талғамын дамытуға, музыкалық әсерлерді байытуға, музыкаға қимыл-қозғалыс дағдыларын дамытуға ықпал етеді және оны қабылдаған кезде жарқын эмоционалды реакцияны тудырады.Баланың негізгі құралы - өзі: қолдар, аяқтар, шапалақтаулар, шертулер, қозғалыстар, сонымен қатар интонациялық экспрессивті сөйлеу. Әдістемедегі ең бастысы - қуаныш атмосферасын құру, музыканы, қозғалысты және сөйлеуді біріктіру, сол арқылы балада шығармашылықты дамыту.