Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бірінші кіші «Тамшы» тобындағы сабақ

14.09.2020

Мақсаты:

Балалардың саусақ моторикасын дамыту; балаларды қағаздан көрнекті жерді көруге, тапсырманы мұқият, дәйекті түрде орындауға үйрету; балаларды баспа негізімен парақта жұмыс істеуге үйрету.

Тапсырмалар:

Тәрбиелік:

1. Балалардың саусақпен образ жасауға қызығушылығын ояту.

Даму:

Ұсақ моториканы, түс пен ырғақ сезімін дамыту.

Тәрбие бағыттарының интеграциясы: көркемдік-эстетикалық шығармашылық және әлеуметтік-коммуникативті даму, физикалық даму.

Материал: гуашь, дымқыл майлық қағаз парағы

Жұмыс процесі:

-Балалар, бәріміз орындықтарға отырайық. Балалар, ромашка суреті салынған мольбертке қараңдар. Балалар мына суреттерді қарайды. Бұл түймедақ гүлдері өсетін клиринг. Бірге «ро-маш-ки» дейік (балалар сөйлейді). Сіз ертегілерді ұнатасыз ба? Онда мен сізге ромашка туралы ертегі айтып беремін. Мұқият тыңдау.

Онда орманды тазарту жұмыстары жүргізілді. Содан кейін бір күні ақ жұмсақ жапырақтары мен үлпілдек сары орталықтары бар гүлдер гүлдейді. Бірақ бір күні балалар алаңқайға келді. Олар ойын ойнады, ал ромашкалар жігіттерді бақылап отырды. Балалар үйге барғанда, ромашкалар да ойнағысы келді. Бәрінен бұрын оларға тегтер ойыны ұнады. Ромашкалар тегімен ойнап жүрді. Олар ойнады, ойнады және сары дақтарынан айырылды. Самал олардың дақтарын көтеріп, оларды өте алысқа апарды. Ромашкалар оны байқамай да қалды. Дейзи анам оларға қарап, демін ішіне алғанда: «Сіздің керемет сары орталықтарыңыз қайда? Оларсыз сіз не істейсіз? Сізді қазір ешкім танымайды »деп жауап берді. Ромашки қайғылы болды, олар қайғылы тұрып: «Бізге кім көмектеседі?»

-Балалар, ромашкаларға көмектесейік, оларды ақылды сұқ саусақпен сары орталықтарға басып шығарыңдар.

-Балалар, үстелге отырыңдар, мен сендерге «ромашкаға қалай көмектесуге болатынын» көрсетемін. Бірақ алдымен саусақтарымызды илейік

ЖАТТЫҒУ МИНУТЫ

Бұл саусақ ең жуан, жуан және үлкен

Бұл саусақ оны көрсетуге арналған

Бұл саусақ ең ұзын және ол ортада тұрады

Бұл саусақтың аты жоқ, ол ең көп бүлінген

Кішкентай саусақ кішкентай болса да, епті және ақылды

-Балалар, енді жұмысымызға кірісейік. Мен қолымдағы барлық саусақтарды жұдырықпен жасырамын, ал индексін қалдырамын, ол ромашкалар үшін ортаны салады (мұғалім көрсеткен).

-Саусақ құмырадан кішкене бояу алып, әр гүлге көмектесу үшін, біреуін де жібермей, түймедақтың ортасына қоя бастайды. Балалар, гүлшетендердің ортасы қандай түс (сары) .Бірге «сары» деп айтайық.

Балалар, тапсырманы бастайық. Сұқ саусағыңызды дайындап, ромашкаларға көмектесе бастаңыз, бір ромашканы жіберіп алмаңыз.

Тапсырманы орындағаннан кейін балалар саусақтарын дымқыл шүберекпен сүртеді.

-Сендер қалайсыңдар, бір түймедақты жіберіп алмадыңдар.

-Балалар сенімен біздің жұмысымыз ұнады ма?

-Ал сендермен балалар шабындықта ойнаған ойындардың бірін ойнайық.

Бұл ойын «Менің көңілді доп-доп» деп аталады. Балалар қуанышпен ойнайды.

 

 

Просмотров: 303


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст