https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings
Тамшы тобы
Тақырыбы: «Аюлар»
Мақсаты: сенсорлық қабілеттерін дамыту, заттарды көлемімен салыстыру және көлемін (үлкен-кіші) атау қабілетін бекіту. Негізгі түстер (қызыл, сары, жасыл және көк) туралы білімдерін бекіту.Ұсақ моториканы дамыту. Құрдастарымен достық қарым-қатынасқа, сыпайылыққа, жауаптылыққа және көмек көрсете білуге, дәлдікке тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: Ойыншық аюлары. Әр түрлі көлемдегі түрлі-түсті шарлармен «ғажайып сөмке».
Билингвальды компонент: big-lken, small-kishkentai, bear-au.
Әдіс-тәсілдер: Ауызша, көрнекі (суреттерді қарау), практикалық, ойын.
OUD инсульті:
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы бүгін бізге қонақ келді. Бұл кім (аю). Оған сәлем айтайық.
Балалар: -Сәлем, аю.
Аю: - Сәлеметсіз бе, балалар, мен аюдың әкесімін және мен кішкентай ұлым Мишуткамен келдім, міне ол.
Тәрбиеші: - балалар, қараңдаршы аю «Керемет сөмкені» алып келді. Мұнда не бар екен?
Балалар: - доптар.
Тәрбиеші: - Неше доп бар?
Балалар: - көп.
Тәрбиеші: - Ал олардың мөлшері қандай?
Балалар: - үлкен және кіші.
Тәрбиеші: - Дұрыс. Менің қолымда қанша тұрады?
Балалар: - бір.
Тәрбиеші: - Қараңдаршы балалар, мұнда екі қорап бар, оның мөлшері қанша?
Балалар: - үлкен.
Тәрбиеші: - Ал мынау ма?
Балалар: - кішкентай.
Тәрбиеші: -Енді шарларды қораптарға салайық: үлкен-үлкен шарларға, ал кішкентай-кішкентайларға.
Билингвалды компонент
Дене шынықтыру.
Екі аю серуенге шықты (біз аю сияқты жүреміз)
Топ-топ, топ-топ және қазір барлығы бірге тоқтайды (тоқтайды)
Әкем үлкен болды - үлкен (қолды жоғары)
Ол дауыстап сөйлеуді білді (R-R-R-R)
Ал менің ұлым тек нәресте (отыр)
Ол өте кішкентай болатын
Мен сылдырмақпен жүрдім (тұрып, жұдырығымды жоғары көтеріп, аяқтан аяққа сермелемін, сылдырмақпен «сылдырмақ» айтып)
Динг-динг, динг-динг.
Тәрбиеші: Мен Мишканы шаймен тамақтандыруды ұсынамын, бірақ үстелдегі кеселер бұзылған. Мен саған табақшалар беремін, сендер оларға бірдей түсті және көлемдегі кеселерді теңестіре аласыңдар.
«Жұпты тап» дидактикалық ойыны.
Балалар аюларды шаймен емдейді.
Аюлар: - Рахмет балалар, сендер бізге шай бердіңдер, бірақ біздің кететін уақытымыз келді, біз келесі жолы сендерге қонаққа ораламыз.
Нәтиже мінез-құлқы (рефлексия)
Тәрбиеші: - бұл қонақтарға тамақ берген стипендиаттар, аюлар сіздерге рахмет айтады, сізге сыйлық жасағысы келеді. Қараңыз, бұл не? (сабын көбіктері )
Тәрбиеші: - ал енді аю үйге орманға баруы керек, онымен қоштасайық.
Балалар аюлармен қоштасады.
Тәрбиеші: -Балалар, бүгін не істегенімізді еске түсірейік?
Сіз қандай ойындар ойнадыңыз? Ең қызығы не болды?
Барлығыңыз жарайсыңдар!