ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мұғалімнің үлгідегі сөйлеу мәдениеті»

Тақырыбы: «Мұғалімнің үлгідегі сөйлеу мәдениеті»
Дайындаған: оқытушы Перлухина С.Н.
Мектепке дейінгі балалық шақта сөйлеу уақтылы және толыққанды қалыптасуы баланың қалыпты дамуы мен болашақта оның мектепте сәтті білім алуының негізгі шарттарының бірі болып табылады. Сөйлеудің барлық жақтарын дамыту үлкен мәнге ие. Бала сөйлеуінің дамуындағы негізгі кезеңдердің бірі: баланың сөйлеудің грамматикалық құрылымын меңгеруі.
Мұғалімнің үлгідегі сөйлеу мәдениеті. Егер ол қарым-қатынас жасаудағы, өмірдегі басты таланттың иесі болса, керемет (мұндай тұжырымды «табысты» адамдардың өмірбаянын зерттейтін қазіргі зерттеушілер жасаған). Сонымен қатар, мұғалім үшін балалар сөйлеуін дамыту - жұмыстың маңызды мақсаттарының бірі, бірақ балалардың өздері мұндай мақсатқа жете бермейді. Олар үшін сөйлеу мақсат емес, қарым-қатынас, ойын, танымдағы қажеттіліктерін қанағаттандыру құралы. сондықтан оқытудың негізгі формасы тек арнайы сабақтар ғана емес, сонымен қатар балалар тобының табиғи өмірі болуы керек. Сондықтан оны әрі қарай дамытудың бүкіл бағыты нәрестенің айналасындағы өмірмен не байланысты, тілдік орта мен белсенділіктің, сөйлеудің грамматикалық құрылымын бала өздігінен, еліктей отырып игереді. Үш жастағы бала жыныстық, сандық, уақыттық, адамдық және т.б. сияқты грамматикалық категорияларды қолданады, жай және күрделі сөйлемдерді қолданады. Кішкентай мектеп жасында балалар өздері қолданатын сөздердің көбіне генитикалық көпше қосады, аяқталуы - «мысықтар», «ұя салатын қуыршақтар» т.б. немесе енжар ​​мүшелердің қалыптасуында: сызылған, жиырылған. Осыған сәйкес сіз негізгі міндеттерді бөліп көрсете аласыз. әр жас кезеңінде жұмыс жасаңыз. Жас және орта жастағы сын есімдердің морфологиялық дәрежесін ассимиляциялауға басты назар аударылады.
Сөйлеуді, оның грамматикалық құрылымын сәтті ұйымдастыру үшін біз жұмыстың негізгі түрлерін ұсынамыз:
1. Қарым-қатынас дайын емес және дайындық, сонымен қатар этикет деп аталатын ережелермен «тірі» қарым-қатынас тудырады. Телефон арқылы байланыс, хаттар арқылы байланыс. Балалардың танысу шеңберін кеңейту.
2. Ойындар: Рөлдік, дидактикалық, театрландырылған.
3. Баланың сөйлеу әрекетін көрсете алатын ересек адамның бастамасы бойынша пайда болатын оқу-ойын жағдайлары. Мектепке дейінгі тәрбиешілер жиі сұрақ қояды: модельдеу, сурет салу, қандай да бір жұмысты орындау кезінде балаларға неге тыйым салынбауы керек? Себебі мектеп жасына дейінгі балалар үшін бұл жұмысты үнсіз орындау өте қиын.Психологтар адамның өз ойын ауызша сүйемелдеу баланың психикалық дамуы үшін өте маңызды дейді. Осындай сөйлеу сүйемелдеуінің негізінде өткен оқиғалар туралы «әңгіме құрастыруға» болады. Сонымен, сәбилердің іс-әрекеттерімен бірге жүретін сөздерін тоқтатпаңыз. Сондықтан баланың сөйлеуін қандай да бір іс-әрекетке, ойынға, жұмысқа немесе іс-әрекетке қоспастан дамыту мүмкін емес.
Қорытындылай келе, сөйлеуді дамытуды ұйымдастырудың негізгі принциптерін атауға болады.
1. Балалардың өз ойын еркін білдіруі үшін жағдай жасау, өзіне сенімді болу, отбасылық орта құру.
2. Оқиға негізі (алдын-ала жоспарланған және күтпеген оқиғалар; олар талқыланады, сурет салынады, олар туралы жазылған өлеңдер мен әңгімелер)
3. Баланың жақын адамдарымен, басқа топтағы достарымен және ересектермен байланысы мен байланысын байыту.
Тілдік заңдылықтарға жету үшін тілдік сананы ояту және баланың сөйлеудің грамматикалық құрылымын ойдағыдай дамыту, етістік пен сөз құруға арналған ойындар жиналады.

Жаңартылған күні: 02.06.2020 00:19
Құрылған күні: 02.06.2020 00:19

Текст