ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындары

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындары

«Ойын қуаныш әкеледі,

бостандық, бейбітшілік және

жаныңда, әлеммен татулық ».

Фридрих Фребель

 

 

     Дамып келе жатқан ойын - бұл балаларға арналған нақты, толыққанды және өте танымдық іс-әрекет, оның өзіндік қозғаушы мотивтері және өзіндік әрекет тәсілдері бар.

    Баланы дамыту мен тәрбиелеудегі үлкен рөл ойынға жатады - балалар іс-әрекетінің маңызды түрі. Бұл мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын қалыптастырудың тиімді құралы, оның адамгершілік және ерікті қасиеттері, әлемге әсер ету қажеттілігі ойын барысында жүзеге асырылады.

    Әлемге әйгілі ұстаз В.А. Сухомлинский «ойын - бұл үлкен рухани терезе, ол арқылы әлем туралы идеялар мен түсініктердің ағымы баланың рухани әлеміне енеді. Ойын - бұл қызығушылық пен қызығушылықтың ұшқынын тудыратын ұшқын», - деп атап өтті.

         Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындарының мазмұны, ұйымдастырылуы және табиғаты жағынан алуан түрлі. Бірақ олардың барлығы келесі зияткерлік қасиеттерді дамытуға бағытталған: есте сақтау (әсіресе көрнекі), назар аудару, үлгіні және тәуелділікті табу, қателіктер немесе кемшіліктер, материалды жүйелеу және классификациялау, қиял мен кеңістіктік бейнелеу, біріктіру қабілеті, өз іс-әрекетінің нәтижесін болжай білу. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындарының ерекшелігі, олардың құрамында балаларға дайын ойын тапсырмасы, ережелер мен ойын материалы бар. Мұның бәрі ойынның мақсатымен, яғни оның не үшін жасалғанына байланысты анықталады. Дамытушылық ойынның ерекшелігі - бұл мектепке дейінгі жастағы балалар үшін белсенді және мағыналы әрекет, оған ерікті және ерікті түрде қосылады. Ойын барысында алынған жаңа тәжірибе жеке активке айналады, өйткені Енді балалар оны басқа жағдайларда оңай қолдана алады, сондықтан жаңа білімді жинақтаудың қажеті жоқ.

        Дамып келе жатқан ойын - бұл ұйымшылдық, ұстамдылық және т.б. сияқты қасиеттерді қалыптастырудың өте тиімді құралы. Оның ережелері балалардың мінез-құлқын реттейді және олардың импульсивтілігін шектейді. Ересектермен бірге құрдастарының іс-әрекеттерін бағалап, олардың қателіктерін ескере отырып, бала ойын ережелерін жақсырақ үйренеді, содан кейін өз қателіктерін түсінеді. Содан кейін ережелер, әдеттегідей, топтағы мінез-құлық нормалары жаңа әлеуметтік тәжірибеге әкеледі. Оларды орындау арқылы балалар ересектердің қолдауына, құрдастарының құрметіне және құрметіне ие болады.

Кішкентай мектеп жасында ойын барысында жаңа білімді меңгеру сыныптағыға қарағанда тиімді. Ойын түрінде берілген тәрбиелік тапсырманың бірнеше артықшылығы бар, өйткені ойын барысында бала жаңа білім мен іс-әрекет әдістерін алу қажеттілігін түсінеді. Ойынның мақсатына құмар бала, оның оқып жатқанын байқамайды, дегенмен ол үнемі өзінің идеялары мен танымдық іс-әрекетін қайта құруды қажет ететін қиындықтарға кезігіп отырады. Егер сабақта бала ересек адамның тапсырмасын орындайтын болса, онда ойында ол өзінің жеке міндетін шешеді.

Дамытушылық ойын дегеніміз - дидактикалық материалмен және мәжбүрлі класта ойынға қатыспайтын кез-келген әрекет емес. Балалар ойынының мақсаты екі аспектіден тұрады:

1. Тәрбие - бұл ынтымақтастық тәсілдері, қарым-қатынас формасы және балаларға тәрбиелеу керек басқа адамдарға деген қарым-қатынас.

      2. Танымдық - бұл баланы бізге жеткізгіміз келетін заттармен әрекеттің қандай тәсілдерін үйретуіміз керек;

Екі жағдайда да ойынның мақсаты нақты білімді, дағдыларды беру емес, балалардың белгілі бір ақыл-ой процестері мен қабілеттерін дамыту ретінде тұжырымдалуы керек. Дамытушылық ойындардағы ең бастысы - дамудың барлық кезеңдерінің бірізділігі (қарапайымнан күрделіге дейінгі принцип). Әр ойында сіз мектеп жасына дейінгі балалар қалай білетінді және не істеуді жақсы көретініне сенуіңіз керек. Мысалы, 3 жастағы балалар жүгіруді және секіруді ұнатады. Осы қабілеттерді қолдана отырып, сіз біртіндеп күрделене отырып, осы қозғалыстардың жаңа бірізділігі негізінде жаңа ойындар жасай аласыз.

Мектепке дейінгі жаста дамытушылық ойындар жеке тұлғаның ең құнды қасиеттерін қалыптастырудың жан-жақты жағдайларын қамтиды. Алайда бұған жету үшін ойындарды таңдауда белгілі бір жүйелілікті сақтау қажет.

Ойын тұжырымдамасы - бұл бала енгізілетін және баланың өзін өзі сияқты қабылдайтын ойын жағдайы. Егер ойынның дизайны балалардың нақты қажеттіліктері мен бейімділіктеріне, сондай-ақ олардың тәжірибесінің сипаттамаларына негізделген болса, бұған қол жеткізіледі. Ойын идеясы балаға ұсынылатын ойын әрекеттерінде жүзеге асады, осылайша ойын жүзеге асады. Кейбір ойындарда сізге бірдеңе табу керек, басқаларында - белгілі бір қимылдарды орындау, үшіншіден - заттарды алмастыру және т.б.

Ойын әрекеттері әрқашан оқу тапсырмасын қамтиды, яғни әр бала үшін бұл ойындағы жеке сәттіліктің және оның басқа қатысушылармен эмоционалды байланысының маңызды шарты. Оқу мәселесін шешу үшін баланың әрекеті қажет

Тәрбиеші: Курсаубаева М.Т

Жаңартылған күні: 08.06.2020 07:53
Құрылған күні: 08.06.2020 07:53

Текст