ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Детсадия" тобы. Математика сабағы. «Үшбұрышпен танысу»


«Үшбұрышпен танысу»
Білім беру салаларын интеграциялау:
• «Когнитивті даму» 
• «Әлеуметтік-коммуникативті даму»,
• «Сөйлеуді дамыту»,
Ұйымдастыру формасы: мұғалім мен балалар тобының бірлескен қызметі.
Материалдар мен жабдықтар:
Көрнекі материал: үш өлшемді ойыншық үшбұрышы
Үлестірме қағаз: Үшбұрыш салынған қағаз парағы.
Бағдарламалық жасақтама мазмұны:
• жаңа геометриялық фигура - үшбұрышпен таныстыру;
• фигураны ажырата және атай білуге ​​үйрету;
• балалардың оны басқа геометриялық фигуралардан ажырата білу қабілетін қалыптастыру;
• екі затты ені бойынша салыстыру дағдыларын бекіту, кеңірек - тар сөздерді қолдануға үйрету;
• математикаға қызығушылықты, жаңа нәрсені білуге ​​және білуге ​​деген құштарлықты тәрбиелеу.
• 3-ке дейін санауды үйрену.
Сабақтың барысы
1. Таңқаларлық сәт.
Балалар биік орындықтарға отырады.
V .: Балалар, қараңдаршы аю маған не әкелген! Бұл конверт, оның ішінде бір нәрсе бар. Көргіңіз келе ме?
Д .: Иә!
Педагог басынан бастап шеңберді шығарып, балалардан осы геометриялық фигура қалай аталады және оның түсі, содан кейін төртбұрыш сұрайды.
Балалар жауап береді. : Шеңбер, шаршы.
С: Дұрыс, бұл шеңбер мен шаршы. Енді оларды егжей-тегжейлі қарастырайық. Шеңбер мен квадраттың айырмашылығы неде? (шеңбердің бұрыштары жоқ, бірақ квадраты бар, шеңбердің аяғы, қолы, көзі, мұрны мен аузы дөңгелек, ал квадраты төртбұрышты екендігіне балалардың жауаптарын жеткізу).
Енді ертегіні тыңда.
Бірде екі фигура серуендеуге шықты. Шеңбер мен квадрат жүреді, ал біреу оларға қарай жүреді (үшбұрышты көрсет). Шеңбер таңқалдырды: «Әй, бұл кім, біз сияқты емес?» Ал шаршы: «Сіз кімсіз?» «Мен үшбұрышпын. Менің 3 бұрышым және 3 бүйірім бар, сондықтан мені осылай атайды ». Барлығымыз бірге үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын санап, оны дұрыс атауға үйренейік.
Педагог балаларды фигураның атын хормен қайталауға, кейбір балаларға оның жақтары мен бұрыштарын көрсетуге шақырады.
2. «Дәл тап» ойын жаттығуы
Балалардың көзінше үстелге геометриялық фигуралар - шеңбер, шаршы, үшбұрыш қойылады.
Мишка өз кезегінде фигураларды «көрсетеді», балалар сол суреттерді тауып, оларды атайды. Ойын бірнеше рет қайталанады.
3. «Үй салу» ойыны (магниттік тақтада)
V.: Балалар, төртбұрыш пен үшбұрыш ғимарат ойнай алады. Олардан қалай үй жасай аласыз, кім көргісі келеді? (Екі бала кезекпен шығып, магниттік тақтаға 2 үй салуға тырысады).
- Керемет үйлер, шатырлар - үшбұрыштар, қабырғалар - төртбұрыштар шықты.
- Қараңызшы, біздің үйлерде бір нәрсе жетіспейді.
Балалардың жауаптары 
С: шеңберлерден терезелер жасайық. (Балалар жасайды) Жарайсыңдар!
V .: Балалар, енді үстелдерге отырайық. Әрқайсыңыздың үйлеріңіз бар карточкаларыңыз бар, олардың қанша екенін есептейік?
Балалар санайды.
V .: Бірақ біздің үйлердің төбесі жетіспейді. Оларды жасайық. Бізге қандай форма керек?
Д .: Үшбұрыш!
(Балалар тапсырманы өз бетінше орындайды).
     
4. Дене шынықтыру
Біз қолымызды шапалақтаймыз
Шапалақ - шапалақ.
Біз аяғымызды басамыз
Жоғары - жоғары - жоғары.
Енді секірейік
Секіру - секіру - секіру.
Біз аяғымызды тебеміз
Құрғақ - құрғақ - құрғақ.
Енді біз отырамыз
Енді бір-бірімізге қарайық.
5. «Аюға үйге жетуге көмектес» ойыны
V .: Балалар, қараңдаршы, біздің қонжығымыз мұңды. Одан не болғанын сұрайық. (Сұрайды) Балалар, аюдың күшігі орманда жүрді және адасып кетті, ол екі жолдың ішінен өзіне қажеттісін таңдай алмайды. Оған көмектесейік.
Жолдарға мұқият қараңыз. Олар не? Қандай түс? (Қызыл). Олардың ені қандай? (Кең және тар).
Содан кейін балалар екі жол салып, аюдың күшігі кең жолмен жүру керек екенін біледі.
 
6. Сабақтың қысқаша мазмұны.
Балалар, сен кереметсің! Айтыңдаршы, біз бүгін қандай геометриялық фигурамен таныстық? (Үшбұрышпен) Ал ертегіде қанша фигура болды (Үш) Біз қандай жолдар салдық? (Кең және тар).

Жаңартылған күні: 19.10.2020 21:44
Құрылған күні: 19.10.2020 21:44

Текст