ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Геометриялық пішіндер» тақырыбы бойынша «Робот тышқанмен ойнау» математика негіздері бойынша сабақтар

«Геометриялық пішіндер» тақырыбы бойынша «Робот тышқанмен ойнау» математика негіздері бойынша сабақтар
Мақсаты: Қоршаған заттардағы геометриялық пішіндерді тануға үйрету, балалардың геометриялық пішіндер туралы түсініктерін бекіту.
Кеңістікте шарлау қабілетін бекіту үшін: солға, оңға. Сандарды элементтер санымен сәйкестендіріңіз.
Тапсырмалар:
- есептеу әрекеті дағдыларын қалыптастыру;
- балаларды 5 ішінде тура және кері санауға жаттықтыру;
- пішінін, түсін, өлшемін бекіту.
-логикалық ойлауын, тапқырлығын, зейінін дамытуға жағдай жасау;
- қиялын, тапқырлығын, көрнекі есте сақтау қабілетін дамыту;
- математикалық білімге деген қызығушылықты тәрбиелеу;
- оқу тапсырмасын түсінуге, өз бетінше орындауға тәрбиелеу.
Көрнекілік материал: суреттер (пирамида, доп, монитор экраны, сағат) робот-тышқан, ірімшік, лабиринті бар алаңқай, геометриялық пішіндері бар қала макетін.
Үлестірмелі материал: геометриялық пішіндер (шеңбер, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш)
Сабақтың барысы: Білесің бе. Таңертең барлығына сәлем беру қандай жақсы белгі. Мұны істейік.
 -Қызыл күн. (Сәлем)
 -Аспан ашық. (Сәлем)
- Үлкендер мен балалар. (Сізге шын жүректен сәлем жолдаймын.)
Балалар, бір-бірімізге күлейік! Күні бойы жақсы көңіл-күй бізді тастап кетпесін!
- Балалар, бүгін таңертең олар маған хат әкелді. Көрейік кімнен? Математика ханшайымынан және ол бізді математика патшалығына қонаққа шақырады! Бірақ саяхат оңай болмайды, математика ханшайымы бізге тапсырмалар дайындап қойыпты. Ал көмекшіміз бізбен бірге сапарға шығады. Ал оның кім екенін жұмбақ шешкенде ғана білеміз, көреміз.
Мұқият тыңдау:
Қабырғаның артында кім сыбырлайды, жіңішке дауыспен сықырлайды,
Олардан сыр жасыра алмайсың. Барлық ұрыларға - ұры (тышқан)
Билингвальды компонент: Тышқан қазақша тышқан.
Тәрбиеші: Балалар, тышқан қай ертегіде кездеседі?
Балалардың жауаптары: Теремок, тауық еті, Золушка, т.б.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, иә, расында да тышқан осы ертегілерде кездеседі, бірақ бүгін бізге ерекше тышқан келді. Робот тышқан бізге қонаққа келді, бұл өте ақылды тінтуір, ол бізге бүгін жолымызда қандай тапсырмалар болатынын білуге ​​көмектеседі. Сіз келісесіз бе?
Балалар жауап береді: Иә.
Музыка әуенімен балалар саяхатқа шығады.
Мұғалім: Орындарыңа отырыңдар.
Балалар, сендер математиканы жақсы көресіңдер ме?
Балалар жауап береді: Иә.
Тәрбиеші: Тапсырмаларды орындауды бастамас бұрын саусақтарымызды созайық.
Саусақ ойыны: «Тышқан»
Бір екі үш төрт бес! (Саусақтар қолға кезекпен бүгіледі)
Тышқан серуендеуге шықты
Сырдың қыртысын іздеңіз. (Саусақтардың ұштарын жамбастың үстінде жылдам)
Қырғыштың табандары бар тышқан, (Бір алақандағы саусақтармен тырнаңыз)
Тышқан жер қыртысын тапты (саусақтары екінші алақанда)
Тышқан қыртысты жеді, (саусақтарды аузына апарып, қысыңыз және ашыңыз)
Ол шұңқырға қашып кетті. (Қолды артқа жасыру)

Балалар, біздің конверттердегі барлық тапсырмаларды қараңдаршы, робот тышқан бізге осы тапсырмаларды оқуға көмектеседі. Бала робот тінтуірінің жолын 1 конвертке дейін орнатады
Тәрбиеші: Бірінші конвертті алып, тапсырманы ашып оқимыз (геометриялық пішіндерді дұрыс орналастырамыз)
Үстелдеріңізде геометриялық пішіндер бар. Мен сендерге суретті көрсетемін, ал үстелге солдан оңға қарай мен атайтын заттарды геометриялық фигурамен орналастыру керек.
Мысалы, пирамида, пішіні қандай?
Балалардың жауаптары: Үшбұрыш
Тәрбиеші: Сонымен үшбұрышты саламыз. Сосын өзің ойла.
Экранда сызбалары бар сурет (пирамида, шар, монитор экраны, текше).
-Дильнура, Полина, Самира қандай геометриялық фигураларды құрастырған
Сіз қанша цифр жібердіңіз? Даяна

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, тапсырманы қалай тез орындадыңдар. Ал енді бізге екінші конверт керек.
Екінші бала өріске жақындап, Тінтуірдің жолын белгілейді.
 Біз оны ашамыз, оқимыз: «Робот тінтуіріне жұмбақтарды шешуге көмектесіңіз!

 Жарқыраған күн шығады, Бақшада әтеш ән салады, Балаларымыз оянады Олар балабақшаға барады! - Қашан болады? (таңертеңде)

Аспанда күн нұрын шашып тұр Балалар серуенге шықты. - Қашан болады? (түстен кейін)
- Ал күн немен аяқталады? (кешке)

Аюлар мен пілдер ұйықтап жатыр, қоян ұйықтап жатыр, кірпі ұйықтап жатыр, біздің балалар да ұйықтап жатыр. - Бұл күннің қай мезгілі? (түн)
Физминутка.
Шаршадық деп ойладық Бәріміз бірге тыныш тұрдық Қол соқты: 1,2,3
 -Аяқтарын қағып: 1,2,3
1,2,3,4,5 - Барлығын санауға болады
 Бөлмеде неше бұрыш бар? (төрт)
 Торғайдың неше аяғы бар? (2)
 Неше саусағыңыз бар? (5)
 Қанша саусақ бар? (5)
- Жарайсың
Тәрбиеші: Үшінші бала өріске жақындап, Тышқанның жолын белгілейді.
Бұл үшінші миссия
- Рахмет сізге! Тінтуір көмектесті, алға!
Кішкене демалдың. Және олар керемет орманға қарады!
Біз күлгін орманға жақындаймыз.

Бұл геометриялық орманда ағаш тәждері геометриялық пішіндерге ұқсайды, біз одан өтуіміз үшін сұрақтарға дұрыс жауап беруіміз керек. - Қанша ағаш? (5).
-Дөңгелек тәжі бар ағаштардың саны қанша? (үшінші).
- Төртбұрышты тәжі бар ағаштардың саны қанша? (бесінші).
-Екінші ағаштың тәжі қандай пішінді? (сопақша).
-Ал төртінші ағаштың тәжінің пішіні қандай? (төртбұрыш).

- Керемет!
Төртінші бала өріске жақындап, Тінтуірдің жолын белгілейді.
Тәрбиеші: Сонымен біз орманнан шығып, математика патшалығына таптық. Геометриялық үйлердің қандай әдемі көшесіне назар аударыңыз. Үйлерді қарастырыңыз. Ал егер барлық сұрақтарға дұрыс жауап берсең, онда математика ханшайымының төртінші тапсырмасын орында
- Қанша үй? (5).
Қызыл үйде қандай фигура тұрады?
(көк, сары, жасыл).
-Қай үй ең биік? (ең төменгі). - Ең тар қандай? (ең кең) - Ең қысқа жол кімнің үйіне апарады? (ең ұзын) - Төртбұрышты үйде неше қабат бар?
-Жарайсыңдар балалар! Ал біз сіздерді соңғы бесінші тапсырманы күтеміз
 Бесінші бала өріске жақындап, Тінтуірдің жолын белгілейді.
Тәрбиеші: Ашып оқимыз: «Робот тышқанға сырға жетуге көмектес» ойынын ойнаймыз.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, мұнда лабиринт және жебелері бар карточкалар бар өріс бар. Егіске мұқият қарап, тышқанды сырыңызды тезірек алу үшін қалай алуға болатынын ойлаңыз ба? Біз карталарды дұрыс орналастырып, тышқанға көмектесуіміз керек.
Бұл тапсырманы орындау үшін тінтуірді іске қосу үшін робот жадының тазартылғанын тексеру керек (сары түймені басу), тінтуірді реттілікке сәйкес бағдарламалау, тінтуірді іске қосу (жасыл түймені басу). Бала көрсеткілері бар карталарды орналастырады және тінтуірді бағдарламалайды. және тінтуір ірімшікке жетеді ме, жоқ па қараңыз.
 Олай болмаса, қай жерде қателік жібергенін талқылаңыз.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар барлығы орындады. Математика ханшайымы бізге дайындаған барлық тапсырмаларды орындадық. Балалар қараңдаршы, мына жерде қораптың түрі бар, оны ашайық. Қораптың ішінде сыйлық пен хат бар.
Қымбатты балалар, сендер барлық тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар, ол үшін мен сендерге сыйлық дайындап қойдым. Келесі кездескенше!!!

  Тәрбиеші: Балалар, Ханшайымымызға рахмет айтайық, бірақ біздің балабақшамызға оралатын кез келді. (Олар музыкаға оралады.)
Рефлексия:
- Балалар, бізге қонағы кім болды? (Робот тінтуір)
Айтыңызшы, біз бүгін қайда болдық? Математика патшалығында
Біз сонда не істеп жүр едік? (Орындалған тапсырмалар)
 Математика патшайымы бізге қанша тапсырма берді? (5)
 Сізге қай тапсырма көбірек ұнады?
Бүгін барлығың жақсы орындадыңдар, тапсырмаларды орындадыңдар. Тапсырмаларды таңдауға көмектескен робот – тышқанға алғыс айтамыз.
Робот – тышқан жігіттермен қоштасады.

Тәрбиеші: Жаңабекова Ф.Д.

Жаңартылған күні: 18.08.2022 00:10
Құрылған күні: 18.08.2022 00:10

Текст