ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кіші топтағы кіріктірілген сабақ

Кіші топтағы  кіріктірілген сабақ
Міндеттері:
- үй жануарларын - мысықты танып, атай білуге ​​үйрету; оның сыртқы түріне, қозғалыс режимдеріне, мінез-құлық ерекшеліктеріне тән белгілерді бөліп көрсету қабілетін қалыптастыру;
- балалардың диалогтік сөйлеу қабілеттерін қалыптастыру, сұрақтарға 2-3 сөзден тұратын сөзбен және сөйлеммен жауап беруге үйрету;
- әр түрлі дауыс күші бар ономатопеялық сөздерді айту қабілеттерін қалыптастыру;
- көрнекі және есту қабылдауын, зейінін, қиялын ынталандыру, сөйлеуді белсенді етуге ықпал ету.
- жануарларға деген қамқорлық қатынасты дамыту, оларға деген жақсы сезімдерді ояту.
Құрал-жабдықтар: мысық ойыншықтары, сенсорлық юбка, қызыл, жасыл және сары түсті шарлар.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: серуендеу кезінде мысықты бақылау, «Біздің мысық сияқты», д / және «Үй жануарлары», д / және «Кімнің баласы?» Балалар тақпағын оқу.
Әдістеме әдістері: тосын сәт, көркем сөз, мысық ойыншығын қарау, балаларға сұрақтар, дене шынықтыру (ашық ойын, саусақ гимнастикасы).
Сөздік жұмыс: жұмсақ, үлпілдек, тырнақ.

Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру сәті
Бөлмеде мияулаған дауыстар естіледі.
Тәрбиеші: Балалар, тыңдаңдар, бұл қандай дыбыстар? - (балалардың жауаптары). Кім осылай мияулайды?
Өлең оқып отырған тәрбиеші
Кім есік алдында мияулады
Жақында ашыңыз
Өте суық
Мурка үйге баруды сұрайды.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы бізге кім қонаққа келді? Мысықша сәлем айтайық, аяйық, ол тоңып қалды, сыртта суық. Сіз қандай мейірімді балаларсыз, Балалар, оны еркелетейік. Ол қандай? - (балалардың жауаптары)
-Жұмсақ, үлпілдек.
Дене шынықтыру
Мұғалім қолына ойыншық ұстап, оны нұсқайды.
Мысықтың көздері бар, (балалар көздерін көрсетеді)
Мысықтың құлағы бар (Балалар құлақ көрсетеді)
Мысықтың лаптары бар- (балалар қолдарын көрсетеді)
Жұмсақ жастықтар.
Мысық, мысық, ашуланба (балалар саусақтарын шайқайды)
Балаларды тырмаңыз - шашыраңқы.
Мияулау! (Балалар жұдырықтарын алға созып, ашады).

2. Ономатопеямен жаттығу

-Мысық мысықтар сияқты мияулайық, өте тыныш. (балалар мяу).
-Ал енді үлкен мысықтай мияулайық - қатты дауыстап. (балалар мяу).
 - Жарайсың.
3. Тәрбиеші: - Балалар, қараңдаршы, мысық бізге бір нәрсе әкелді, енді үстелге жайғасып, себетте не бар екенін көрейік. («Бір-көп» дидактикалық ойыны)

-Бұл не?
Балалардың жауаптары (шумақ).
Тәрбиеші:
- Дәл солай, доптар.
-Менің қолымда қанша доп бар? Бір доп.
-Себетте неше доп бар? Көптеген шумақтар.
- Доптармен ойнағың келе ме?
- Балалар, өздеріңе ұнайтын бір допты таңдаңыздар.
-Қаншалықты жұмсақ әрі жағымды екеніне қол тигіз. Алақанмен домалақтайық. Керемет болып шығады ...
 Енді оны екінші алақанмен айналдырайық. Жақсы.
-Неліктен доп конькимен жақсы жүреді? (балалардың жауаптары)
- Ия, өйткені ол дөңгелек. Доп қалай көрінеді? (балалардың жауаптары).
- Иә, допта.
4. «Доптар жинайық» дидактикалық ойыны
Мұғалім себеттен шарларды себеді.
Тәрбиеші:
-Ой, менің шарларым шашырап кетті.
-Балалар мысыққа қарайды. Ол шарлардың шашырап тұрғанына қатты ренжіді. Біз оған доп жинауға көмектесе аламыз ба? Доптарды қалтамызға жинайық! Менде қызыл доп бар, мен оны қызыл қалтаға саламын.
-Әмірхан, сенің шарың қандай түсті?
Балалар бір түсті шарларды, содан кейін басқаларын түс айтып отырып жинайды.
Тәрбиеші:
-Біз қандай жақсы стипендиаттармыз, біз барлық шарларды жинадық. Себетте неше доп бар?
Балалар: көп!
-Ал менің қолымда қанша? (бір)
- Дұрыс, жарайсыңдар балалар!
5. «Тышқандар шеңберде билейді» ашық ойыны

Тәрбиеші:
Біздің мысық бір нәрсе үшін қайғылы. Китти балалармен ойнағысы келетінін айтады.
- Балалар, енді мысықпен ойнайықшы?
-Мысық кім болады? Ойыншықты бала орындыққа отырып, көзін жұмады.
Барлық басқа ойыншылар «тышқандарға» айналады, қол ұстасып, шеңбер бойымен билей бастайды және:
«Тышқандар айнала билейді,
Мысық қоршауда ұйықтап жатыр.
Тінтуірді тыныштандыр, шу шығарма,
Мысықты оятамаңыз
Біздің мысық оянады -
Барлық дөңгелек биді бұзады! «
Соңғы сөзбен айтқанда, мысық баласы көзін ашып, тышқандарды қуады.
Тәрбиеші:
- Сіз менімен ойнағанды ​​ұнадыңыз ба? Маған бұл өте қатты ұнады (мысық атынан).
- Мысық біздің топта қалсын. Сіз сондай мейірімді, мейірімді болғандықтан мен сізді тәттілермен сыйлаймын.

 

 

Жаңартылған күні: 13.10.2020 21:36
Құрылған күні: 13.10.2020 21:36

Текст