ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі»

Консультация:

«Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі»

Дайындық тобының мұғалімі

«Балдырған» жүргізуші: Мендыбаева Л.О.

 

Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу – бұл балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған үздіксіз даму процесі, ол мыналардың болуымен көрінеді:

1. табиғат және ондағы қарым-қатынастар туралы тұрақты білім;

2. табиғатты құрметтеу;

3. «салауатты өмір салты» ұғымын дұрыс түсіну;

4. адамгершілік және экологиялық құнды көзқарастар, мінез-құлық дағдылары;

5. жабайы табиғатқа эмоционалды жауап беру;

6. табиғатты тамашалаудан жағымды эстетикалық сезімдер;

7. қоршаған дүниенің ерекшеліктерін меңгеру қабілеті.

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде экологиялық тәрбиені жүзеге асыру мәселелері ерекше маңызды. Өйткені, көзқарастың негізі 3-5 жаста ғана қаланады. Екінші жағынан, баланың табиғатты білуі оқу-тәрбие процесінде маңызды фактор болып табылады.

Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу келесі іс-шаралар арқылы жүзеге асырылуы мүмкін:

 

• бақылаулар;

• эксперименттер;

• зерттеу;

• ойындар;

• еңбек;

 • жаратылыстану әдебиетімен танысу;

• дене шынықтыру және спорт.

Маңызды мәселе – экологиялық білім берудің қажеттілігі екі бағытта:

• сыныпта;

• күнделікті өмірде.

Табиғаттағы пәнді түрлендіретін іс-әрекет барысында сабақта алған теориялық білімдерін мүмкіндігінше бекітуге ұмтылу қажет. Балаларды өсімдіктер мен жануарларды күтуге, қолайлы экологиялық ортаны сақтауға тарту керек. Нәтижесінде мектеп жасына дейінгі балаларда табиғатқа әсер етудің жеке тәжірибесі қалыптасады, танымдық қызығушылықтары белсендіріледі, табиғаттағы іс-әрекетке деген қажеттілік қалыптасады.

Балабақша тәрбиешісі экологиялық білім берудің кең спектріне ие:

• ұжымдық;

• топ;

• жеке.

Ұжымдық формалардың ішінде ең танымалы - экологиялық мерекелер. Сондай-ақ тазалау және көгалдандыру, гүлзарлар мен учаскеде жұмыс істеу бойынша бірлескен еңбек қызметі жиі қолданылады. Балаларды мейірімділік сабақтарына, экологиялық марафондарға және фестивальдерге қатысуға ынталандыру керек.

Топтық жұмыс түрлеріне экскурсиялар, зерттеулер мен эксперименттер жатады. Топтық жұмыстың тиімді түрі балаларды жобаларды әзірлеуге тарту болып табылады. Сонымен қатар, оқушылардың шағын топтары үшін рөлдік ойындар, экологиялық бағыттағы үйірмелер немесе клубтардың қызметі, экологиялық науқандарға қатысу сияқты іс-шараларды ұйымдастыру ұсынылады.

Табиғатты бақылау жеке негізде ұйымдастырылады. Жағымды эмоциялар балаларда жарыстарға қатысу, көркемдік-эстетикалық іс-әрекеттер сияқты жеке іс-әрекет түрлері арқылы туындайды: қолөнер жасау, модельдеу, сурет салу және т.б.

Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру әдістері

Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің тиімді әдістерін анықтай отырып, көрнекі-тиімді және жобалық ойындарға артықшылық беру керек.

Бақылау

Бақылауды ұйымдастыру кезінде келесі ережелерді сақтау маңызды:

1. бақылау объектісі қабылдауға қолжетімді болуы керек;

2. бақылау уақыты 5-10 минут болуы керек;

3. балалардың жас және жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын ескеру қажет.

Ең бастысы, бақылау өз алдына мақсат болмауы керек. Бұл процесс көп сатылы болуы қажет:

1. табиғат объектілерін қабылдау;

2. берілген объектінің сипаттамаларын, оның басқа заттармен немесе құбылыстармен байланысын зерттеу;

3. алынған ақпаратты шығармашылықпен көрсету.

Мұғалім бақылау процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетіне бағыт-бағдар беріп, сұрақтар қойып, оларға проблемалық тапсырмалар қоюы керек. Ең бастысы - балаларда эмоционалды реакцияны ояту және мұндай әрекеттерді өз бетімен жалғастыруға ұмтылу.

Ойын

Балалар өмірінің міндетті атрибуты - табиғат объектілерін бейнелейтін ойыншықтар. Олармен ойнай отырып, мектеп жасына дейінгі балалар жануарлардың әдеттері мен өмір салтына еліктейді.

Табиғи материалдардан ойыншықтар жасау экологиялық тәрбие жұмысының жеке түрі болып табылады. Балалар табиғат объектілерінің ерекшеліктерімен танысады және мұндай әрекет нәтижесінде әдемі жарқын ойыншықтың шығуы осы әрекеттерге қызығушылықты арттырады. Балаларға құм, су, саз сияқты заттармен практикалық ойындарды ұсыну өте пайдалы. Бұл ойындардың мақсаты тек көңіл көтеру және фигура жасау немесе үй салу (су шашу, сабын көпіршіктерін үрлеу, т.б.) ғана емес, сонымен қатар осы табиғи материалдардың қасиеттерін білу.

 

Жобалық әрекет

 

Жоба бойынша жұмыс балаға теориялық білімін бекітуге, өзін сынаушы ретінде сезінуге, бірлескен танымдық іс-әрекеттерге ересектермен «тең жағдайда» қатысуға мүмкіндік береді.

Экологиялық ортаны құру

Бұл жұмыс түрінің ең көп таралған сорттары - «тірі бұрышты» құру, жабық гүлдерді өсіру, гүлзардың дизайны. тәрбиелік әсері 

Балалар жануарлар мен өсімдіктерді бақылап қана қоймай, оларға қамқорлық жасауға белсене қатысқанда ғана жетістікке жетеді.

Қазіргі қоғамдағы экологиялық проблемалардың өзектілігі экологиялық білім беру мәселелерін алдыңғы қатарға шығарады. Мектепке дейінгі мекемеде маңызды міндет шешілуде - балаларға табиғаттың әсемдігін ашып қана қоймай, оны өз бетінше байқап, бағалай білуге ​​үйрету.

Жаңартылған күні: 18.01.2022 20:16
Құрылған күні: 18.01.2022 20:16

Текст