ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Күз бізге қонаққа келді».

«Күз бізге қонаққа келді».
МАҚСАТЫ: балалардың күздегі табиғаттағы өзгерістер туралы түсініктерін қалыптастыру. Мұғалімнің сұрақтарына жауап беруді үйреніңіз. Жұмбақтарды түсінуге және жауап табуға үйренуді жалғастырыңыз. Сенсорлық стандарттарды қолдануға қауіпсіз. Балалардың тақырып бойынша сөздік қорын кеңейтіп, белсендіру. Бірлесіп, бірге жұмыс істеуге үйреніңіз. Қимылдарды сөйлеу арқылы үйлестіру. Когерентті сөйлеуді, саусақтардың ұсақ моторикасын, зейінін, есте сақтау қабілетін, белсенділігін дамыту. Күзгі табиғат құбылыстарына қызығушылықты арттыру, күздің сұлулығына эмоционалды жауап беру.
Материал: қоян ойыншық, ағаштар мен ағаштардың макеттері, кесілген суреттер, конверттер, түрлі-түсті жапырақтар.

Сабақтың барысы.
1. Шеңберге кіріңіз,
Барлығы қол ұстасып тұрады.
Сіз жұмбақ тыңдайсыз,
Жауабын айтыңыз.

2. Жұмбақ:
Егер ағаштардағы жапырақтар сарғайса,
Егер құстар алыс елге ұшып кетсе,
Аспан қараңғы болса, жаңбыр жауып жатса.
Жылдың осы мезгілінде біздің атымыз кім? (Құлау).

3. Жағымды көңіл-күй қалыптастырыңыз.
Күз бізге қонаққа келді (балалар өз орындарында жүр)
Мен бәріне сыйлық әкелдім (біз қолдарымызды екі жаққа жайдық)
Қызыл моншақтар - роуан (моншақтарды мойын бойымен жүгіріп көрсетіп)
Қызғылт алжапқыш - көктерек (алжапқышты қолымызбен көрсету)
Сары қолшатыр - теректер (қолшатырда екенін көрсетеміз)
Көп түсті жер (біз қолдарымызды екі жаққа жайып жібереміз).

- Балалар, менің қолымда не бар? (Қолшатыр)
- Ал қолшатыр бізге не үшін қажет? (Жаңбырдан қорғану).
- Күз келгенде жаңбыр жиі жауады. Жаңбыр қатты, нөсерлі, қатты, оны нөсер деп атайды. Бұл жайбарақат, тыныш, суық болады. Жаңбыр ойнайық сенімен? Мен сізге орындықтарға отыруды ұсынамын. Мен сізге қандай жаңбыр жауып тұрғанын айтайын, ал сіз аяғыңызды басасыз: егер қатты жаңбыр жауып тұрса, біз қатты және тез басып, ал егер тыныш болса, онда баяу.

4. Ойын: «Жаңбыр».
- Жаңбыр аяқталды, бірақ жел соғып, жапырақтарды жұлып алды.
5. Тыныс алу гимнастикасы: «Жел».
-Балалар, жел сияқты үрлейік. Біз мұрынмен ауаны қабылдап, аузымызбен дем шығарамыз.

6. Психо-гимнастика: «Күзгі жапырақтар».
- Енді көздеріңді жұмып, күзгі жапырақтарға айналыңдар. Жапырақтары айналады, ұшады және жерге құлайды. (Балалар аяқтың ұшымен айналады және жүгіреді, иіліп, тоңады).
- Оу, кілемде қанша жапырақ бар екенін қарашы.
- Олардың саны қанша? (Лот).
- Ал олардың барлығы әртүрлі.
- Мұндағы жапырақтар қандай түсті? Лена бізге айтады. (Сары, жасыл, қызыл).
- Неліктен жапырақтары түсе бастады?
- Сіз не болды деп ойлайсыз? (Күз келді, жапырақтар құлады).
- жел жапырақтарды шашыратты. Біз оларды жинаймыз.
- Сіздің алдыңызда үш түсті ағаштар. - Қандай түс? (Сары, жасыл, қызыл).
- Ағаштар астындағы жапырақтарды түсі бойынша орналастыру керек.

7. Дидактикалық ойын: «Түрлі-түсті ағаштар».
(Балалар жапырақтарды ағаштың жанындағы қораптарға салады - сарыдан сарыға, қызылдан қызылға, жасылдан жасылға дейін).

- Жарайсыңдар, балалар. Барлық жапырақтарды жинап, дұрыс орналастырды. Менде бір қағаз қалды. Ол сенімен ойнағысы келеді. Сіздер бір-бірлеріңізге күзгі парақшаңызды беріп, күзде не болатынын айтыңыздар.

8. Ойын: «Белгіні ата».
(Балалар жапырақты өткізіп, күзгі белгілерді атайды).
(Ағаштардағы жапырақтар сарғайып кетті; жиі жаңбыр жауады; құстар ұшып кетеді; жылы киіну керек; жануарлар қор жинайды).

- Ой, балалар, шыршаның түбіне кім жасырынды? (Қоян).
- Балалар, қоянмен ойнап, қоянға айналғың келе ме? (Иә).
«Шеңберде балалар айналады
Және бәрі қол ұстасып тұрады ».

9. Көшедегі ойын: «Сұр қоян отыр».
- Ал енді мен сұрақтарға қалай жауап бере алатыныңызды білгім келеді. Бірақ алдымен біз сөздерді айтуға көмектесетін етіп тілімізді дайындауымыз керек.

10. Таза тіркестер. (Біз оны әуелі баяу, сосын тезірек айтамыз).
«Ли-ли-ли жапырақтары алыстан құлайды».
Жаңбыр ұзақ уақыт бойы жауып тұрды.
«Ру-ру-ру желде мен көптен бері жүрдім».

11. Дидактикалық ойын: «Бұл қашан болады?» (Ойынға арналған сұрақтар).
Салқын жаңбыр жауады, жақсы жаңбыр қашан? (Күзде).
Күн қашан ыстық болады? (Жаз).
Жапырақтары қашан сарғайып, қызылға айналады? (Күзде).
Олар өзенде қашан жүзіп, күнге күйеді? (Жаз).
Ағаштардан жапырақтары қашан түседі? (Күзде).
Көкөністер мен жемістер қашан жиналады? (Күзде).
Аулада футболка мен шортпен жүру қашан? (Жаз).
Құстар қашан оңтүстікке ұшады? (Күзде).

- Бірақ, сен жақсы және дұрыс жауап бергенің үшін, күз сендерге конверттер береді. Олардың ішінде суреттер бар, бірақ суретті толық алу үшін бұл суреттерді жинау керек.

12. Дидактикалық ойын: «Суреттер жинау». (Суреттерді қиып алу).
- Балалар, сендер күз мезгілінің белгілерін айттыңдар, қоянмен ойнадыңдар, суреттер жинадыңдар. Сіз бүгін кереметсіз!

13. Сабақтың қысқаша мазмұны:
- Біз жылдың қай мезгілі туралы сөйлестік?
- Балалар, сендерге күзгі орманға саяхатымыз ұнады ма?

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 08.09.2020 20:51
Құрылған күні: 08.09.2020 21:14

Текст