ГККП "Ясли-сад "Қарлығаш" города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району  управления образования Акмолинской области
Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар аудандық білім бөлімі жанындағы Атбасар қаласының «Қарлығаш» балабақшасы» МКҚК

Біз әлеуметтік желілерде

  

https://instagram.com/karligash_sad1?utm_medium=copy_link

 

 

 

https://www.facebook.com/ГККП-Ясли-сад-1-Қарлығаш-536016223542833/?ref=settings

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Заманауи музыка сабағы

ХХІ ғасыр - жоғары компьютерлік технологиялар ғасыры. Қазіргі бала электрондық мәдениет әлемінде өмір сүреді. Демек, мұғалім баламен бір тілде сөйлесу үшін заманауи әдістер мен жаңа білім беру технологияларын жетік білуі керек, бірақ сонымен бірге мұғалімнің ақпараттық мәдениеттегі рөлі өзгереді - ол үйлестірушіге айналуы керек ақпарат ағыны. Жаңа ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы және оларды оқу үдерісіне енгізу қазіргі заманғы баланың жеке басының дамуына із қалдырды. Бүгінгі таңда дәстүрлі «мұғалім - оқушы - оқулық» схемасына - компьютерге, ал мектеп санасына - компьютерлік оқытуға жаңа буын еніп отыр. Білім беруді ақпараттандырудың негізгі бөліктерінің бірі - оқу пәндерінде ақпараттық технологияларды қолдану.
«Музыка» білім беру саласы пәндеріне арналған мемлекеттік білім беру стандарты білім беру үдерісінде инновациялық компьютерлік технологияларды қолдану бойынша ұсыныстар береді. Қазіргі кезде компьютерлік технологияны білім беру үдерісіне қатысушылардың рөлі мен функцияларын өзгертуге, сондай-ақ білім сапасын арттыруға арналған білім берудегі принципиалды маңызды құрал ретінде қарастыруға болады.
Инновациялық технологиялар
музыка сабағында
Заманауи білім жаңа ақпараттық технологиялар саласында жылдам қарқынмен өсуде. Ақпараттандыру студенттердің әр түрлі пәндер бойынша, соның ішінде «Музыка» сияқты белгілі бір білім алуының басты бағыттарының біріне айналды. Қазіргі уақытта заманауи ақпараттық технологиялар пәнді сапалы және тиімді оқытуда жетекші орын алады.
 Балалардың сабаққа қызығушылығы бар ма?
Неліктен біз балаларға немқұрайлылықпен және қызығушылықтың жоқтығымен кездесеміз?
Неліктен жоғары көркемдік туындылар, эмоционалды мұғалім, ақпаратпен қаныққан сабақ балалардың жүрегінде және жүрегінде жауап таба алмайды?
Сабақты қызықты, есте қаларлықтай етіп, оқушыны дамыта отырып, адамгершілік-эстетикалық тәрбиені қалай өткізуге болады?
Қазіргі заманғы музыка сабағы - бұл курста заманауи педагогикалық технологиялар, компьютерлік технологиялар, электронды музыкалық аспаптар қолданылатын сабақ. Музыка сабағы шығармашылық ортаны құрумен сипатталады, өйткені музыка сабағының мазмұны эмоциялар мен олардың субъективті тәжірибесінен тұрады. Бұл нақты мазмұн әртүрлі техниканы, жұмыс түрлерін және жаңа мультимедиялық құралдарды таңдауды анықтайды.
Ақпараттық технологияларды қолдану маған жоспарларымды жүзеге асыруға, сабақты заманға сай етуге мүмкіндік береді. Компьютерлік технологияларды оқу процесінде қолдану мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің өсуіне әсер етеді, бұл білім сапасының едәуір жоғарылауына ықпал етеді.
 Қазіргі компьютердің мүмкіндіктері өте зор, бұл оның оқу үдерісіндегі орнын анықтайды. Оны сабақтың кез-келген кезеңінде, көптеген дидактикалық мәселелерді шешуде, ұжымдық және жеке түрде байланыстыруға болады.
АКТ-ны музыка сабағында қолдану:
Музыка сабақтарында мәтіндік, дыбыстық, графикалық және бейне ақпараттарды және оның дереккөздерін жаңаша қолдану;
• Музыка сабағының әдістемелік мүмкіндіктерін байыту, оған заманауи деңгей беру.
• Баланың шығармашылығын арттыру.
• Музыкалық мәдениетке деген қызығушылықты арттыру.
• Баланың рухани әлемін қалыптастыру.
АКТ-ны жұмыста қолдану бағыттары:
• жаңа материалды (мультимедия, видео, компакт-дискілер) оқығанда сыныпта көрнекіліктің құралы ретінде;
• айтылған материалды шоғырландыру (оқыту бағдарламалары);
• студенттердің білімін бақылау және тексеру (викториналар, тесттер);
• презентация, баяндама, сөз сөйлеуді дайындау.
Заманауи технологиялардың арқасында балалар орыс және шетел классиктерінің музыкалық образдары әлеміне, заманауи музыка, фольклор, өз шығармашылығына қанығады, музыканы сапалы жазбаларда тыңдайды, бейне жазбалардың үзінділерін көреді, үлкен блокқа қол жеткізеді өнер әлеміне қатысты ақпарат: кескіндеме, музыка, әдебиет.
Мектеп жасына дейінгі балалар қоршаған әлемді мүлдем басқаша қабылдайды, олар техниканы жетік біледі: маңызды ақпаратты қайдан және қалай алуға болатындығын біледі. Демек, мұғалімнің мәртебесі де, рөлі де өзгеруде.Педагогикаға, психологияға және техникалық құралдарға ғылыми жетістіктерді енгізу - қазіргі мектептің талабы.
 Компьютерде музыкамен жұмыс істеуге арналған көптеген бағдарламалар бар. Оларды шартты түрде келесі топтарға бөлуге болады:
• музыкалық ойнатқыштар,
• караоке айтуға арналған бағдарламалар,
• музыкалық құрастырушылар,
• музыкалық энциклопедиялар,
• оқыту бағдарламалары,
• импровизация, топтық ойнау, музыка жазуға арналған бағдарламалар.
 Өнер - кез-келген адамзат қауымдастығы өмірінің ажырамас бөлігі. Демек, балаларды көркемдік оқыту мен тәрбиелеудің басты мәселелерінің бірі - көркем шығармаларды қабылдау мәдениетін қалыптастыру.
Кіші және орта мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды қабылдау, сезімді тікелей білдіру белсенді болады 
, бірақ көбінесе «ұнайды немесе ұнамайды» формуласымен шектеледі. Көркем шығарманы талдау тіпті эмоциялар деңгейінде болады.
Қазіргі кезде әр бала күн сайын эмоционалды, адамгершілік және эстетикалық әсер ету күші бар «экран өнерімен» (видео, кино, теледидар) кездеседі.
Музыка сабағында бейне және кино өнері материалдарын пайдалану балаларға қызығушылықпен қарап қана қоймай, әңгіме барысында олардың қарау кезінде пайда болған сезімдерін сұрыптауға мүмкіндік береді.
Презентация дайындау үшін студент орасан зор ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуі керек, шаблондарды болдырмайтын және әр жұмысты жеке шығармашылықтың өніміне айналдыратын көптеген ақпарат көздерін қолдануы керек. Студент презентациядағы әр слайды жасаған кезде компьютер суретшісіне айналады (слайд әдемі болып, қарастырылып отырған мәселеге автордың ішкі қатынасын көрсетуі керек). Оқу іс-әрекетінің бұл түрі оқушының логикалық ойлау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді, дағдыларды қалыптастырады. Бұрын түссіз, кейде тіпті иллюстрациялармен қолдау таппаған спектакльдер жарқын және есте қаларлыққа айналады. Презентацияны көрсету барысында студенттер көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін жинақтайды, бұл олардың болашақ өмірінде пайдалы болады. Оқушының өзін-өзі бағалауын арттыруға мүмкіндік беретін бәсекелестік элементі енгізілген, себебі компьютермен жұмыс істеу қабілеті - қазіргі жастар мәдениетінің элементтерінің бірі.
Қызығушылық - бұл синтезаторды сабақтарда қолдану
• Синтезатор тембр мен ырғақты мүмкіндіктерге бай. Музыкалық аспаптардың тембрлерін, әсіресе ағаш және жезден жасалған аспаптар тобын тану мектеп оқушыларына белгілі қиындықтар туғызады.
• Мен тембрлік есту қабілетімді дамыту үшін синтезаторда ойнайтын музыкалық жазбаларымды қолданамын
Синтезаторды музыкалық білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері сабақ шеңберінен тыс. Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарда мұғалімге минус фонограмма жасау үшін синтезатор қажет.
Қазіргі заманғы мұғалімнің жұмысындағы басты нәрсе - балаларды өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру, олардың пәніне деген қызығушылығын ояту.
«Музыка туралы» сөйлесу және ол туралы ақпарат беру, балалардың жан дүниесіне әсер ету, олардың бойында өнерге деген сүйіспеншілікті ояту, классиктердің шығармаларын тыңдауға, тек сыныпта ғана емес, музыкамен кездесуге деген құштарлықты қалыптастыру қажет, сонымен қатар күнделікті өмірде.

Музыка жетекшісі: Акатова А.А

Жаңартылған күні: 02.02.2021 21:13
Құрылған күні: 02.02.2021 21:13

Текст